יום שבת, 16 במרץ 2013

יאמי - מוצרים חדשים וטעימים...



הכי כיף לקבל משלוח מפתיע וטעים!
2 מוצרים טעימים שיצא לי לנסות ...

חלוה עם פולי קקאו מבית אחוה

חלוה עשירה בעלת ארומה שוקולדית ופולי קקאו פריכים וקראנצ'ים המעניקים חוויית טעם נפלאה וגם יתרון בריאותי!
חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה מאז 1929, משווקת חלוה חדשה בטעם מפתיע ומיוחד: חלוה עם פולי קקאו. החלוה החדשה בעלת ארומה שוקולדית, משובצת בפולי קקאו פריכים ונימוחים בפה, המעניקים חוויית אכילה וטעם מהנים במיוחד. החלוה החדשה מבוססת על טחינה גולמית איכותית המיוצרת על ידי אחוה, המעניקה לחלוה, יחד עם פולי הקקאו, גם ערכים תזונתיים בריאותיים ומיטיבים.  
החלוה ידועה ביתרונות הבריאותיים ובכמות הוויטמינים, המינרלים, הסידן והברזל שהיא מכילה ובשל כך מהווה חטיף בריא על פני ממתקים מסוכרים אחרים. החלוה של אחוה בעלת מרקם סיבי אוורירי, שאינו מפריש שומן, נימוח ונמס בפה. החלוה שומרת על טריותה לאורך זמן, מצטיינת בטעם עשיר ומרענן, אינה דביקה, אינה נמרחת ובעלת מרקם אחיד המאפשר הנאה צרופה מהטעם הייחודי של המוצר.
מנהל השיווק של חברת "אחוה", יובל מלאך, מספר כי אחוה חולשת כיום על כ- 50% משוק החלוה הארוזה בישראל ומוצריה משווקים ברשתות שיווק רבות ברחבי העולם.החלוה העשירה בפולי קקאו, מומלצת לאכילה לפני פעילות ספורטיבית, כקינוח או פשוט כפי שהיא.  
מחיר מומלץ לצרכן: 13 – 10 ₪ לאריזת 400 גרם.
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות. 



כריך חזה הודו בלחמניית קמח מלא עם חומוס וירקות טריים
הכריך החדש יימכר בחנויות הנוחות באריזה חדשנית שומרת טריות
חברת "עינת תעשיות מזון" מקיבוץ עינת, המתמחה בייצור ושיווק  כריכים איכותיים לחנויות הנוחות, משיקה כריך חדש וטעים עם הדגש על תזונה נכונה ובריאה: כריך חזה הודו בלחמניית קמח מלא עם חומוס וירקות טריים.
בכריך החדש של עינת, שהינו דל כולסטרול, הושם דגש על רכיבים בריאים כמו חזה הודו, ירקות טריים וממרח חומוס. מרכיבי הכריך הנם חלק מהתזונה הים-תיכונית, שנחשבת בעיני רבים כתזונה טובה, מאוזנת ובריאה. ערכו הקלורי של הכריך הוא 222 קלוריות ל – 100 גר', (444 קלוריות בלבד לכריך כולו). מתאים לשומרים על הבריאות והמשקל. מהווה פיתרון תזונתי מאוזן לנאלצים לאכול מחוץ לבית (בעבודה בנסיעות וכו').

עינת תעשיות מזון הנה אחת החברות המובילות בתחום ייצור כריכים בישראל. החברה מקפידה על טיב מוצריה על ידי שימוש בחומרי גלם איכותיים וטריים ביותר, הייצור שמתבצע בתנאי סניטציה קפדניים, בקרת איכות צמודה של טכנולוגים ובדיקות מעבדה תכופות, הפצה מצוננת, מבוקרת ומפוקחת על ידי תוכנת מעקב, כל אלה בהתאם לכל התקנים המחמירים ביותר, שמציגים תהליכי ייצור והפצה בטוחים והתוצאה מוצר איכותי, בטוח ומהנה לצרכנים.

להשיג בחנויות הנוחות של רשת yello(ילו) ובחנויות הנבחרות.
מחיר מומלץ לצרכן: בין 17 ₪ ל- 19 ₪.  
כשרות: רבנות מועצה אזורית דרום השרון.



2 תגובות:

  1. העולם מתחלק לאנשים שאוהבים חלבה ואנשים שלא סובלים חלבה.. אני לצערי (או לשמחתי?) נמצאת בצד שלא אוהב חלבה..

    הכריך לעומת זאתת...

    השבמחק
    תשובות
    1. כן אני מכירה את התופעה הזאת של החלבה... גם אני בתור ילדה ממש לא אהבתי חלבה, אבל עם השנים הטעמים שלי השתנו ועכשיו חלבה זה פשוט מעדן עבורי :-)

      מחק