יום רביעי, 20 במרץ 2013

מצות אביב - מוצרים מדליקים וסיור במפעל!


לפני כשבועיים הוזמנתי לסיור במפעל של "מצות אביב"
אין ספק שזאת הייתה חוויה מיוחדת להגיע למקום שבו עומלים ומכינים מצות בכל שנה...
הסיור התחיל במערבל שמערבב קמח ומים
לאחר מכן נוצר בצק שממשיך הלאה ללישה מהירה ויצירת בצק
הבצק נפרס על מסוע ומשם עובר את כל החיתוכים הנדרשים וכל החורים...
ככה נראית המצה שנייה לפני שהיא נכנסת לתנור...
ומשם ישירות לתוך תנור חם שאופה את הבצק!
387 מעלות..... איזה חום!!!
מצה טרייה הישר מהתנור.... איזה טעם יש לה...
וכמובן מקררים את המצות... הנה הן לאחר הקירור...
וישר לאריזה ומשלוח לכל הארץ!


מבחינה הלכתית את המצות יש להכין תוך 18 דקות, אחרת המצה לא כשרה,
כל התהליך שצפיתם בו נעשה תוך 6 דקות!!! לא יאמן שכל כך מהר המצות מוכנות!

ואם בא לכם לראות את כל התהליך בוידאו:



במפעל מייצרים גם עוגיות כשרות לפסח - שלטעמי הן העוגיות הכי טעימות!!!
כן העוגיות בצורת פרח...
המסע מתחיל מהבצק של העוגיות:
לאחר מכן יש גליל של צורת פרח שיוצר את העוגיות:
ויש עוד שלל צורות שונות...
עוגיות חמות וטעימות...
מסודרות ונארזות....

במפעל מייצרים גם מצות ביצים, ועוד שלל מוצרים כשרים לפסח:
מצות בריאות
חג הפסח מביא עמו שורה של מאכלים עתירי קלוריות,  החל מארוחות החג העשירות וכמובן אכילת המצות. בפסח הזה, אפשר לאכול מצות, לשמור על הגזרה ולהינות מחג כשר ובריא..
חברת "מצות אביב", יצרנית מצות מובילה בישראל, מציעה לחג הפסח סדרת מצות בריאות בכדי שנוכל לשמור על תזונה נכונה גם בחג עתיר קלוריות זה.
סדרת מצות הבריאות של "מצות אביב" כוללת:
מצה 100% חיטה מלאה- מדובר במצה העשויה 100 אחוזי חיטה מלאה, עתירה בסיבים תזונתיים וללא תוספת מלח ושומן. אריזת 400 גרם במחיר של כ- 20 שקלים.
מצה אורגנית –פיתוח ייחודי ל"מצות אביב", באישור אגודת "אגריאור" האחראית לפיקוח ואישור תוצרת אורגנית. מצות אלו מיוצרות על טהרת חיטה שגודלה וטופחה בשיטה אורגנית ללא שימוש בחומרי הדברה וללא חיטוי ודישון כימי. שימוש בתוצרים אורגניים שגודלו ללא שימוש בכימיקלים וחומרי הדברה ידועים בתרומתם הבריאותית ומקטינים את הסיכון הבריאותי שבחשיפה לחומרים שעברו תהליכים כימיים. אריזת 400 גרם מוצעת במחיר של כ - 24 שקלים.
מצה עם סובין– מצה המיוצרת מקמח סובין משובח. הסובין המעושר בסיבים תזונתיים, ידוע בתרומתו המרגיעה למערכת העיכול. מצה עם סובין מקלה על פעילותה התקינה של מערכת העיכול. אריזת 400 גרם מוצעת במחיר של כ - 20 שקלים.
מצה עם שיפון– מצה בעלת מרקם עדין וקל המשלבת קמח מלא ושיפון. השיפון, המכיל סיבים תזונתיים בכמות גדולה,  מהווה מרכיב תזונתי בריא ומזין. אריזת 400 גרם מוצעת במחיר של כ - 20 שקלים.
סדרת מצות הבריאות של מצות אביב יוצעו ברשת עדן טבע מרקט, ניצת הדובדבן וברשתות השיווק המובחרות. 


מצת שוקולד

לאלו מאיתנו שלא מוכנים לוותר על טעם של שוקולד מתוק גם בפסח, חברת  "מצות אביב", יצרנית מצות מובילה בישראל, מציעה במיוחד לפסח, מצות מצופות בטעם שוקולד.

אלו הן מצות מלבניות עם ציפוי שוקולד עשיר, המיוצר מאבקת קקאו איכותית ועדינה. שילוב זה של מצה עם שוקולד מציע טעם מתוק לטובת הילדים והמבוגרים אוהבי המתוק השומרים על כשרות החג.
המצות המצופות בטעם שוקולד מצטרפות למגוון המוצרים הייעודיים לפסח, אותם מציעה "מצות אביב" ובהם, החמישייה של מצות אביב, מצות עשירות עם ביצים, מצות בריאות עם סובין, מצה 100% חיטה מלאה, מצה עם שיפון, מצות עם דבש, קמח מצה, מגוון עוגיות כשרות לפסח ועוד.
אריזת "מצות מצופות בטעם שוקולד" במשקל של 200 גרם מוצעת במחיר של כ – 21 שקלים וניתן להשיגה ברשתות השיווק ברחבי הארץ.


עוגיות לבביות
לכל חובבי השוקולד והמתוקים שמחפשים נשנוש גם בפסח.. חברת "מצות אביב" מציעה לכבוד פסח עוגיות "לבביות" חצי מצופות, בטעם שוקולד, מסדרת עוגיות "הגדה" כשרות לפסח. 
עוגיות "לבביות" הן עוגיות יין בצורת לב, טעימות ופריכות, מצופות בחלקן העליון במעטפת בטעם שוקולד עשיר המיוצר מאבקת קקאו איכותית ועדינה.
העוגיות מוצעות באריזת מיכל פלסטיק ידידותי לסביבה והניתן למחזור, שתכולתו 400 גרם במחיר של כ – 20 שקלים והן כשרות לפסח לאוכלי מצה עשירה וקטניות בהכשר הרבנות גבעתיים.


עוגיות קרמביס וניל
בשורה מתוקה לכל חובבי הקרמבו.. במיוחד לפסח, חברת "מצות אביב", מציעה את עוגיות "קרמביס" מסדרת עוגיות "הגדה" הכשרות לפסח.
עוגיות "קרמביס" הן נשיקות קרם מצופות, בסגנון קרמבו כשרות לפסח המכילות מילוי קרם עשיר בטעם וניל , על גבי ביסקוויט פריך וכשר לפסח ומצופות בטעם שוקולד.
עוגיות קרמביס מצטרפות למגוון עוגיות "הגדה" הכשרות לפסח מבית "מצות אביב", המוצעות במגוון רחב של טעמים ובהם עוגיות "לבביות" חצי מצופות שוקולד, עוגיות יין ועוגיות יין חצי מצופות שוקולד, עוגיות ממולאות בטעם שוקולד, עוגיות שוקוצ'יפס ועוד.
עוגיות קרם ביס יימכרו במחיר של כ- 19 ₪ ל- 300 גרם. ניתן להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ.


שיהיה לכולנו חג פסח שמח וכשר!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה