יום שישי, 1 במרץ 2013

אז מה צריך לתקן בבית לקראת פסח?


תמיד כשצריך לתקן משהו בבית, אנחנו נוסעים ל-ACE,
זה מאוד נוח כשיש לנו סניף קרוב לבית ואפשר למצוא בו הכל!
והכי נוח זה שיש לי Handyman בבית כי בלעדיו הכל היה נשאר מקולקל...

בוודאי שמעתם ש-ACE נרכשו ע"י קבוצת אלקטרה מוצרי צריכה (אמ"צ), 
אותי מאוד סיקרן מה יובל המהלך של הרכישה הזו כי אלקטרה זו חברה רצינית וחזקה שיכולה לעשות רק טוב לרשת ACE!


אז מה הולך להתחדש בסניפי ACE בקרוב???

פעילות רשת אייס- אוטודיפו נרכשה ע"י אמ"צ באפריל 2012 לאחר שהרשת נקלעה לקשיים והועברה לידי נאמן שמינה בית משפט. עם הרכישה החלה אמ"צ בפעולות שנועדו להבראת הרשת. כשבשלב הראשון גויסו חזרה מנהלים אשר הובילו להצלחתה של הרשת בין השנים 2000-2006. הבכיר מבניהם, חיים אהרון שכיהן כסמנכ"ל כספים וסחר באייס  ומונה כעת למנהל הפעילות של רשת אייס-אוטו דיפו.
בשלב השני, התמקדה ההנהלה בהחזרה מיידית של הרשת למסלול רווחיות,תוך ויתור על 10 סניפים מפסידים,יציאה מהתחום המוסדי,איחוד המטות (של אייס ואוטו-דיפו), צמצום כח אדם, העברת מטה החברה למתחם אמ"צ בראשל"צ , הטמעת התרבות הארגונית של אמ"צ ושילובה של אייס בהסכמי השירות והמדיה של אמ"צ.
בשלב השלישי, גובשה אסטרטגיה חדשה,על פיה אייס מתכוונת להוביל את תחום ה- Do It Yorself - DIY בישראל וככזו, היא מבצעת פעילויות מובילות בכל התחומים. כל הצעדים,הביאו את הרשת כבר ברבעון השני של שנת 2012 (הראשון תחת ניהולה של אמ"צ)לרווח תפעולי של 1.2 מיליוני ₪, וברבעון השלישי לרווח תפעולי של כ- 6 מיליון ₪.
בעקבות הרכישה רשת אייס תשקיע כ- 18 מיליון ₪ במיתוג מחודש ובתכנון נראות אחידה לכל הסניפים במטרה ליצור מחדש את הזהות של רשת "עשה זאת בעצמך" (סכום זה עשוי להשתנות בהתאם להתפתחויות בשוק ובעסקי החברה). עד כה חודשו לפי הקונספט החדש, סניפי יאיר (ירקונים), רעננה (בשילוב אוטו דיפו), חוצות המפרץ, יהוד ובאר שבע. עד לסוף שנת 2013, יחודשו גם שאר סניפי הרשת וכן יפתחו לפחות 2 סניפים חדשים: האחד בכרמיאל, והשני בצומת סגולה בפתח תקוה, שימותג תחת השם "קנה ובנה" ויהיה מיועד לקהל המסורתי דתי .
כחלק מתהליך המיתוג, יוצאת הרשת בסלוגן חדש "אייס – עושים זאת בהצלחה"- סלוגן המחבר את חווית ה- DIY עם חווית העשייה והתוצאה. תהליך המיתוג ילווה בקמפיין פרסום רחב היקף אשר יחל עם תחילת תקופת השיפוצים לקראת הפסח ויימשך עד ליום העצמאות – ההשקעה בקמפיין הפרסום נאמדת בכ- 4 מיליון ₪. את הקמפיין נבחר להוביל אלון גל שימחיש את מסר הכדאיות הכלכלית עם התוצאה שניתן להשיג עם המוצרים הנרכשים ברשת.
במהלך שנת 2013, יורחב המגוון הקיים של מוצרי הרשת - תוך הידוק הקשר והרחבת היבוא מאייס ארה"ב. בנוסף, יוקם מועדון נאמנות של לקוחות שיהיה משותף לרשת אייס ואוטודיפו, ושאר "רשתות הבית" מקבוצת אמ"צ.


כחלק מחוויית הרכישה, והרחבת מגוון המוצרים לקהל לקוחותיה, השקיעה אייס,  במותג הריהוט דובל'ה שבבעלותה. המותג,אשר בתחילת דרכו מוצב כמותג המציע פתרונות לחדרי ילדים, עובר מיתוג  מחדש המזהה אותו כמותג ישראלי מוביל לריהוט תחת הקונספט "דובל'ה - רהיטים תוצרת בית". כחלק מהמהלך, נבנה קו מוצרים חדש,מודרני ועדכני,נרכשו מכונות חדשות בשווי של כ-2 מיליון ₪ (המגדילות את תפוקת המפעל בכ- 50%), כאשר במקביל,החל תהליך של עיצוב נקודות המכירה בקו חדשני ועדכני בסגנון ה- Total Look. במהלך זה יושקעו סה"כ כ- 5 מיליוני ₪.



אביב הגיע פסח בא....
לקראת חג הפסח שבפתח נערכת רשת אייס עם יבוא קולקציות חדשות של ריהוט חצר, אמבטיה,רהיטים להרכבה עצמית,כלי בית וטקסטיל ומתנות לחג. מידי שבוע תצא הרשת במבצע אטרקטיבי ויעודי לחג. המבצעים יחלו בקטגוריית השיפוצים כחלק מההכנות לחג ובהמשך יוצעו מבצעי החג.


"אנו מאמינים כי למרות התחרות הגוברת בין הרשתות והחנויות בתחום ה- DIY, תחזור רשת אייס, להוביל את שוק ה- DIY בישראל, תוך הטמעת מסר ההצלחה גם בשלב הקניה וגם בשלב התוצאה. לאור התוצאות המהירות אנו בטוחים כי הצרכן הישראלי, החזיר את אמונו ברשת, ויחד נעשה זאת בהצלחה"- סיכם ודמני.

חג אביב  ופסח שמח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה