יום שני, 9 ביולי 2012

אביגדור - לופט אירועים ברמה אחרת!


אם צפיתם בתוכנית קרב סכינים
אתם בטוח מכירים את השף רן שמואלי!
הוזמנתי לאירוע השקה של אביגדור - לופט אירועים חדש בתל אביב!

השף רן שמואלי המציג מטבח מקומי ברמת הגשה של מסעדת שף:
אביגדור - לופט אירועים חדש נפתח לאחרונה בתל אביב
אביגדור מתאפיין בעיצוב אורבני נקי ובמטבח פתוח 


בלב תל אביב בשכונת מונטיפיורי המתחדשת, נפתח בתקופה האחרונה לופט אירועים חדש בעל המתאפיין בעיצוב אורבני נקי ובמטבח פתוח בניצוחו של השף רן שמואלי.  
אביגדור, אשר קיבל את שמו מרחוב בן אביגדור בו הוא שוכן ממוקם במבנה תעשייתי גדול, אשר שימש כמפעל ליציקה בשנות ה-50 של המאה הקודמת. החלל הרחב בעל התקרה הגבוהה, עוצב בקווים נקיים ואלמנטים מתועשים ומאפשר גמישות רבה בעיצוב ותכנון האירוע. במקום הותקנו מערכות הגברה ותאורה מקצועיות לריקודים ולהופעות. למבנה חצר אורבנית היקפית, ובנוסף, חצר גדולה המשמשת כאזור קבלת פנים או מסיבה.
האחראים ליוזמה העסקית הם השותפים: ערן תדמור וגילי קצנלבוגן שקיבצו לטובת המיזם את טובי השמות בתחומים הרלוונטיים: על הפן הקולינארי הופקד השף רן שמואלי שמבשל ומגיש מתוך המטבח הפתוח, ומספק חוויה ייחודית של טעמים, ריחות, צלילים וצבעים ברמה שירות ומקצועיות של מסעת שף.  הבר הענק מנוהל על ידי הצוות המקצועי והייצוגי של ספיריט-בר.
על עבודת העיצוב האדריכלי חתום פיצו קדם, מהבולטים שבאדריכלי ישראל. קדם מבוקש מאד בקרב קהל מבוסס וחתום על בתים פרטיים בעיצוב מודרניסטי יוצא דופן. המבנים של קדם מעוררים תחושת כבוד והדר. התכנון מאופיין בסגנון נדיב גם אם מינימליסטי.  כמו עבודותיו הבולטות גם באביגדור קווי העיצוב של המבנה הם ישרים ופשוטים אבל החגיגיות טבועה בהם. בטון ועץ מתערבבים אצל קדם ויוצרים פירוש אישי למונחים כמו תמצות, אור ומרחב.
פנים המתחם ופרטי הריהוט האקלקטיים עוצבו ונאצרו על ידי דן טרוים, במקום נערכים אירועים פרטיים ועסקיים עד 350 איש, בכל שעות היום ובכל ימות השבוע כולל שישי שבת.

הפן הקולינרי - רמה של מסעדת שף 

באביגדור מוגש אוכל מקומי או כפי שהשף רן שמואלי מגדיר אותו "בלי 500 שכבות וכמהינים, אלא מתנובת הארץ הזאת" . כל המנות ששמואלי יוצר עוברות דרך הפילטר האישי של הצוות.
שמואלי מוסיף: " האוכל אצלנו יותר טרי מאשר בבית, כי בבית מבשלים בדרך כלל פעמיים בשבוע. אנחנו עובדים כאן עם מטבח פתוח כדי שיראו שאצלנו אין סודות. פה אין דגים קפואים או גבינות לא איכותיות עם שמות יפים, אלא שקיפות מלאה והצגה פרונטלית של האנשים המעולים אותם בחרנו לייצג אותנו על הסירים. אנחנו מאמינים באוכל נקי ולא עמוס. לא רטבים כבדים. מבחינת הטריות אין אצלנו פשרות. אנחנו תמיד נכין את הכל במקום, מול עיני הסועד, גם אם נצטרך להעמיד על האש עשר מחבתות בו זמנית בשביל זה.

עיצוב אורבני ונקי
על עיצוב המקום חתומים האדריכלים פיצו קדם ודן טרוים שכל אחד מהם חתום גם על מקומות "חמים". סגנונם מערב אלמנטים חמים ונקיים עם אלמנטים חשופים של חומרי גלם. האווירה תמיד מזכירה מקומות בבירות תרבות אורבניות מתקדמות. הסגנון אינטיליגנטי, רגשי, מאופק, עמוק ובהיר.

באביגדור הסגנון נקי ומינימליסטי, חושף חומרים גסים כמו לבנים מקוריות של המבנה. האיפוק של העיצוב שם דגש על המבנה עצמו. אביגדור קובע עובדות חדשות. זה מקום לא צפוי באזור מתפתח ויש בו משהו על-זמני ולא טרנדי. 


בערב השקה טעמנו מנות שונות ומגוונות והדבר שהכי אהבתי זה המטבח הפתוח בו צפינו וראינו את כל השלבים של הכנת המטעמים!!!
הנה תמונות של המנות הנבחרות:

בסיום גם טעמנו מהמנות האחרונות שהיו מדהימות!!!




אם יש לכם אירוע ואתם מחפשים מקום עם אוכל ברמה - זה המקום בשבילכם!


תגובה 1: