יום ראשון, 22 ביולי 2012

להגן על תינוקך מבפנים.... ושובר מתנה!


הוזמנתי למסיבת עיתונאים של נוטרילון - פורמולת מזון לתינוקות,
האירוע התקיים באמבריא - המקום לאמהות לפני ואחרי לידה!



מסיבת העיתונאים הייתה בסגנון שיחת נשים נעימה בה הסבירו לנו על המוצר נוטרילון ונתנו לנו זמן לשאול שאלות...



אז מה זה בעצם GOS/FOS????


נכון שכולנו שומעים את המושגים האלו: "פרהביוטיקה" או "פרוביוטיקה"
האם יש הבדל בניהם??
כן - ברור שיש הבדל:
פרוביוטיקה - מכיל חיידקים חיים וניתן להוסיף אותו לפורמולות רק החל משלב 2 הוא משפיע לטווח זמן בו משתמשים בו ולא לאורך זמן.
פרהביוטיקה - הוא המצע / המזון לחיידקים שקיימים במעי הגס, ניתן להכניס לפורמולות החל משלב 1, הוא קיים בחלב אם והוא משפיע לאורך שנים גם לאחר שמסיימים את הצריכה בפרה ביוטיקה.
אז אתם כבר יודעים מה מכיל נוטרילון - פרה ביוטיקה כמובן 
ו- GOS/FOS אתם גם מכירים 
ומה עם שובר מתנה אתן שואלות? ברור שיש! (קישור לשובר מתנה תמצאו בסוף....) 
יש לי מסר חשוב לאמהות החדשות שחוששות לנסות מוצרים חדשים - תנסו אחרת לא תדעו!
אני יודעת שזה קשה לשנות משהו שהתינוק רגיל אליו, אני יכולה להגיד לכם מניסיון שלי שאני את הבת שלי האכלתי במספר תמ"לים שונים!!!
כן תתפלאו.... זה בכלל לא משגע את התינוק (כפי שכבר שמעתי מכמה אמהות שהתפלאו לשמוע)
אני מצאתי שיש תמ"ל שמתאים לה לבוקר וכזה שמתאים לה ללילה,
כל זה היה כמובן אחרי שסיימתי 8 חודשים של הנקה.
כמובן שההמלצה שלי היא קודם כל להניק, אך לאלו שלא יכולות או לא רוצות, אני ממליצה לכן לנסות את נוטרילון, המוצר נבדק ע"י מחקר קליני!!!!
חשוב לציין שחברת נוטרישה היא חברה שיש לה את האמצעים לעשות מחקר קליני, והיא עשתה מחקר כזה על ההשפעה של הפרהביוטיקה בפורמולה.
מבחינתי זה אומר שמדובר בחברה רצינית שמייצרת למעלה מ-115 שנים פורמולות לתינוקות!

גילוי נאות: קיבלתי שובר לפחית נוטרילון בה התנסיתי (יותר נכון הבת שלי)...
הניסיון האישי שלי: היא הרגישה שיש שוני קצת בטעם לתמ"ל (תרכובות מזון לתינוקות) אליו היא רגילה, אבל לאחר יום היא המשיכה לשתות את נוטרילון ללא כל בעיה.
הבת שלי יחסית גדולה בשביל בקבוקים ואני מקווה שבקרוב נסיים עם הבקבוקים :-)
עלות פורמולה נוטרילון 400 גר' - 45.99 ש"ח
עלות פורמולה נוטרילון 700 גר' -  74.99 ש"ח

בכדי לקבל שובר לנוטרילון 400 גר' לחצו כאן
ענו על השאלה והשובר ישלח לביתכם!
(אל תלחצו... השאלה פשוטה, אני בטוחה שתענו נכונה אחרי שקראתן את הכתוב כאן אתן כבר מומחיות!!!)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה