יום שלישי, 21 בפברואר 2012

OPI צובעת את מסלולי תצוגות שבוע האופנה בניו יורק סתיו חורף 2012 !



OPI 
– מותג הלקים האמריקאי המוביל והאהוב על מעצבי העל, צובע את מסלולי תצוגות שבוע האופנה שנערך בניו יורק.

  
בתצוגת המעצבת Lauren Moffatt-
המעצבת לורן מופט, מתארת בהומור, את סתיו  2012 "בחור טוב ניתן למצוא, אבל הציפורניים הכתומות יצוצו בכל מקום"

בתצוגה הייחודית , במסגרת שבוע האופנה לסתיו 2012 בניו יורק, הציגה המעצבת  Lauren Moffatt, לא פחות ולא יותר בבית הספר הקתולי הישן אשר פינה מקום לתצוגה זו. והנה הכתום הבהיר ממשיך לככב בכותרות מאז הודיע פנטון כי כתום הוא הצבע לשנת 2012, ולצורך התצוגה נבחר הצבע  A good man- darin is hard to find- הכתום לסתיו של OPI.
  
הרבה יותר פשוט לראות את הכתום מאשר להשיג בחור טוב טוענת לורן מופט. הציפורניים עוצבו לצורך התצוגה, במראה קצרצר, בצורתן העגלגלה או מרובעת, ועליהן הצבע הכתום הבהיר למראה פופ רענן.
 בתצוגת המעצב  max azaria-
הציג המעצב "מקס עזריה" את הקולקציה לסתיו 2012 בלינקולן סנטר – של BCBG by max azaria, בה ציפורני הדוגמניות נצבעו בתשוקה וקיבלו את המראה העירום.
צבע נטרלי זה של חברת OPI  - passion- החמיא לבגדים שצבעוניותם בלטה וקיבלה משקל משמעותי.


OPI – נמכר בישראל במכוני הטיפוח המקצועיים בשיווק בלעדי של נייל סטודיו.
מחיר בקבוקון – 59 שקל.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה