יום רביעי, 22 בפברואר 2012

סודות חורפיים ...


הנקל סוד משיקה מהדורת חורף מוגבלת של
אבקת כביסה ומרכך כביסה בניחוח מיוחד המותאמים לשימוש במייבשי כביסה
חברת "הנקל סוד", המובילה בישראל בתחום מוצרי הכביסה, מרחיבה את מותג הכביסה "סוד" ומשיקה לקראת עונת החורף מהדורה מוגבלת ומיוחדת - אבקת כביסה וכן מרכך כביסה בניחוח מיוחד המותאם במיוחד לשימוש במייבשי הכביסה. ייחודו של מרכך הכביסה החדש הוא בעמידותו הגבוהה בחום ושמירה על ניחוח הכביסה הרענן גם לאחר ייבוש ממושך במייבש. 
מדובר בפיתוח מיוחד שעונה בדיוק על הצורך של לקוחות רבים, שמתאכזבים ממרככי הכביסה שאינם מגלים עמידות בזמן השימוש במייבשי הכביסה.
אבקת הכביסה ומרכך הכביסה בסדרת החורףפותחו במיוחד לעונה ומאופיינים בעיצוב ובישום המשלימים זה את זה, ויוצרים יחד ניחוח ייחודי ומפנק. מדובר בפיתוח עולמי ששולב בפעולת מרכך הכביסה ומציע רכות וריח שנשארים גם לאחר השימוש במייבש כביסה. המולקולה האקטיבית Polyterm חודרת בזמן השטיפה האחרונה במכונת הכביסה ונספגת בסיבי האריגים. כך, לאחר פעולת הייבוש, האויר החם משחרר את ה- Polyterm הפעיל ויוצר לחות המרעננת את הסיבים ומביא לתוצאה של בגדים רכים ונעימים למגע עם ניחוח שנשאר לאורך זמן. בנוסף מכיל מרכך הכביסה בושם מיוחד העמיד בפני חום מייבש הכביסה. 

"בעונת החורף עולה השימוש במייבשי הכביסה, והיה צורך ברור במוצר ייעודי המותאם לשימוש במייבש כביסה מבלי לפגוע בניחוח הכביסה", ציין שרון ישראליסמנכ"ל שיווק כביסה וטיפוח הבית בהנקל סוד "לשם כך פיתחו בהנקל סוד לקראת החורף את הסדרה החדשה שצפויה להכניס אל ארון הבגדים ריח רענן.

סדרת החורף מצטרפת למגוון מוצרי הכביסה בסדרת "סוד", והיא מוצעת במהדורה מוגבלת במחיר של אבקת כביסה 1.25 ק"ג 12.99 ₪ ומרכך כביסה 4 ליטר 19.99 ₪ ומרכך כביסה 1 ליטר ב- 14.99 ₪.
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ברחבי הארץ עד גמר המלאי.

חברת "הנקל סוד", הנמצאת בבעלות מלאה של קונצרן "הנקל", עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרי כביסה וטיפוח הבית וכן מוצרי קוסמטיקה. קונצרן "הנקל" הינו קונצרן בינלאומי המייצר למעלה מ - 10,000 מוצרים בתחום הכביסה וטיפוח הבית, מוצרי קוסמטיקה לטיפוח הגוף ודבקים, ובעל סניפים בכ- 75 מדינות ברחבי העולם.  לקבוצה 50,000 עובדים והיא מגלגלת מחזור מכירות שנתי של כ- 12 מיליארד אירו.

קיבלתי להתנסות את מרכך הכביסה החדש, הניחוח שלו נעים מאוד, השתמשתי בו בכביסה ולאחר מכן הכנסתי את הכביסה למייבש, לאחר שהבגדים יצאו מהמייבש הניחוח של המרכך נשאר ולא נעלם!


ריחני, רך ונעים – איך תייבשו ביעילות כביסה במייבש ?

החורף והגשמים דורשים מאיתנו להשתמש לעיתים קרובות יותר במייבשי כביסה. איך נוכל להגן על הבגדים והאריגים גם במייבש וכיצד יישמר הריח הנעים של מרכך הכביסה גם לאחר ייבוש ממושך? ייבוש במייבש כביסה הינה חוויה נעימה רכה וריחנית, מומחי הכביסה וטיפוח הבית של הנקל סוד, אשר משיקה מהדורה מיוחדת של אבקת כביסה ומרכך ייחודי המותאם למייבש ומסייע בשמירה על הריח, מנדבים טיפים ועצות שימושיות איך עושים זאת על הצד הטוב ביותר:

  • כדי לקבל בגדים רכים ונעימים לאחר ייבוש במייבש הכביסה, חשוב להקפיד קודם על כביסה יעילה ונכונה, ובחומרי כביסה ייעודיים בריחות העמידים למייבש הכביסה. כדוגמת מהדורת החורף של סוד שמסייעת על שמירת הריח הטוב בבגדים שעוברים למייבש...

  • גם במייבש כדאי לעיתים להקפיד על הפרדת סוגי אריגים ובדים, זאת כדי למנוע ייבוש ארוך מדי וקימוט של בגדים עדינים. לשם כך תכננו את הכביסה במכונה והקפידו על בגדים בעלי אופי זהה (כותנה, סינטטי, מגבות וכדומה).
  • לפני הייבוש במכונה, חשוב להקפיד על שימוש באבקת כביסה ומרכך בעלי ריח תואם ומותאם לשימוש במייבש כביסה– עובדה זו מגבירה את השמירה על ניחוח הבגד לאורך זמן וגם לאחר ייבוש ממושך.

  • כלל חשוב נוסף הוא בחירה במייבש כביסה איכותי בעל דרגת חיסכון באנרגיה ואשר לו מגוון של תוכניות ייבוש ושיטות למניעת קמטים. בנוסף, חשוב להקפיד על ניקוי קבוע של הפילטר.

  • לפני הכנסת הבגדים למייבש, חשוב לדאוג גם לסחיטה מרבית במכונת הכביסה, ושימוש בטמפרטורה שאינה גבוהה במיוחד, למניעת קמטים ולחיסכון מרבי בחשמל.

  • הכלל שאומר לא להעמיס את מכונת הכביסה תופס גם בייבוש - הימנעו מכמות גדולה או דחוסה מדי במייבש והעדיפו ייבוש של פחות כביסה בזמן קצר יותר, גם למען שמירה על רכות הבדים והניחוח וגם לצורך חיסכון באנרגיה.  

  • במהלך החורף מומלץ לרענן גם את שמיכות הפוך והכריות ולשמור על רכותם. לשם כך, כביסה בתכנית מתאימה ועם חומרים ייעודיים ולאחר מכן ייבוש במייבש, תשמור על המוצרים ותשאיר אותם ריחניים ונעימים למגע.

  • ייבוש של מגבות פנים וגוף במייבש היא הדרך האידיאלית לשמירה על רכות מלטפת. להגברת החוויה הנעימה, מומלץ להשתמש במהדורה המיוחדת והחורפית של אבקה ומרכך כביסה סוד, המיועדים לשימוש במייבש כביסה, המכילים מולקולה שמרככת את הבד ובושם עמיד בפני חום.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה