יום שני, 13 בפברואר 2012

דקים דקים - טעימים טעימים...


כשהבת שלי ראתה את החבילה שקיבלנו העיניים שלה נצצו..... (האמת גם אני התלהבתי...)
איזה כיף קיבלנו המון המון ביגלה בכל מיני טעמים !!!!

בייגל בייגל- ממציאת שוק הבייגלה בישראל
מכריזה על הדבר הבא

דקים דקים
בייגלה במגוון טעמים
מותג בייגל בייגל מציג חדשנות מלהיבה- בייגלה דקים ופריכים בארבעה טעמים. הבייגלה מעולם לא היה טעים יותר!

מותג בייגל בייגל- ממציא שוק הבייגלה ומותג הבייגלה האהוב ביותר בישראל, מבית יוניליוור ישראל, משיק חדשנות מלהיבה: בייגלה דקים דקים בארבעה טעמים ייחודיים ומרגשים.  

הסדרה כוללת ארבעה טעמים: שמנת בצל, גבינת צ'דר מתובלת, שומשום פרג ונגיעות שום ומלח ים. מתוך מגוון טעמים שנבדקו, זכו טעמים אלה לציונים גבוהים ביותר במבחני טעימה ונמצאו רלוונטיים ואהודים ביותר על קהל היעד.
מיתוג אריזות הסדרה נעשה בהשראת חטיפים מהעולם, המיועדים לקהל הבוגר תוך שילוב צבע שחור מטאלי עם צבעוניות חזקה ועדכנית, שיוצרת בולטות ונראות על גבי המדף.

השקת בייגלה דקים דקים בטעמים באה בעקבות זיהוי הפוטנציאל העצום הקיים בשוק הבייגלה: הצרכן מחפש טעמים וגיוון, ובייגלה דקים דקים הוא השילוב המושלם של חטיף אפוי בעל ערכים תזונתיים עדיפים יחד עם טעמים דומיננטיים ומגוונים, המזוהים עם עולם החטיפים המלוחים.

ארבעת טעמי הסדרה מוצעים באריזות במשקל  300 גרם , במחיר מומלץ של 10.99 ₪. טעמי מלח ים ושמנת בצל מוצעים בנוסף באריזה אישית במשקל 60 גרם במחיר מומלץ של 2.70 ₪ . כל המוצרים כשרים פרווה בכשרות בד"צ.

הרגלי צריכה בעולם הבייגלה
ממחקר צרכנים שנערך עולה כי, בייגלה הוא החטיף הנצרך ביותר בידי צרכנים בוגרים (25-55) בישראל. הצרכנים הבוגרים נוהגים לצרוך בייגלה כחטיף באופן שוטף. כ-90% מתוכם משלבים בין צריכה אישית של בייגלה לבין הגשתו באירוח. בעלי משפחות נוהגים לקנות בייגלה בשיעור גבוה יותר (84%) מרווקיםו/או מזוגות ללא ילדים (76%). (TNS monitor, December 2010).
בייגלה של "בייגל בייגל" הנו מותג הבייגלה האהוב והטעים ביותר בישראל. בכל בית שני בישראל אוכלים בייגלה "בייגל בייגל".

המודעות בקרב צרכנים למזון בריא יותר ולמרכיביו עולה עם השנים. מגמה זו אינה פוסחת גם על שוק החטיפים והכעכים המלוחים. כ-50% מהצרכנים הבוגרים מודעים לבריאות ומעוניינים בצריכת חטיפים בעלי ערכים תזונתיים עדיפים, ועל כן מעדיפים בייגלה, שהנו חטיף אפוי בעל אחוזי שומן נמוכים ובעל ערכים תזונתיים עדיפים ביחס לעולם החטיפים המלוחים.  

עם זאת, עולה ממחקרים כי החסם העיקרי לאכילת בייגלה הוא הטעם ה"משעמם" שלו. עד היום ניתן היה למצוא בשוק בייגלה עם מלח ובייגלה עם שומשום. החידושים בקטגוריה היו עד כה צורניים בלבד.

בייגל בייגל- סיפורו של מותג
הסיפור של בייגל בייגל מתחיל אי שם בסוף המאה ה-19 בעיירה קטנה ליד העיר קרקוב בפולין,שם פעל סב סבו של יעקב בייגל (מבעלי החברה לשעבר) כאופה. בעקבות צו שלטונות המדינה, אשר חייב את האזרחים לאמץ לעצמם שם, בחר הסבא את השם "בייגל" על שם לחמניות עגולות שנאפו במאפיה שלו.
מקצוע האפייה עבר במשפחת בייגל מאב לבן, וכשעלתה לארץ ב- 1933 פתחה משפחת בייגל שתי מאפיות, בתל אביב וברמת גן. בניה של המשפחה פתחו לימים מאפיה משל עצמם שהחלה לייצר כעכים. עם השנים התרחב המפעל והפך למפעל המוביל לייצור בייגלה ומוצרים רבים נוספים.
בייגל בייגל הינו מותג מומחה במאפים מלוחים. בייגל בייגל היא יצרנית הבייגלה הגדולה ביותר בישראל ובמזרח התיכון, ומייצרת 11 מיליון שקיות בייגלה בשנה.

אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית של יוניליוור (Vitality-חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולהבלו בנד, קליק, בייגל בייגל, דאב, רקסונה, אקס, בדין, סיף, פינוק ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה