יום ראשון, 12 בפברואר 2012

אורנה בנאי חובבת בעלי החיים תרמה את קולה לפרסומת החדשה של בונזו!



בונזו- בדיוק מה שהכלב שלך צריך
לראשונה מזה עשור – קמפיין חדש בתחום מזון בעלי חיים
תחת המותג בונזו
הקמפיין  יעלה בחודש פברואר למשך כשבועיים בעלות
של מיליון וחצי שקלים
אורנה בנאי , חובבת בעלי החיים תרמה את קולה
לפרסומת החדשה:



חברת ביופט עולה בקמפיין חדש עבור המותג בונזו תחת המסר- " בונזו –בדיוק מה שהכלב שלך צריך" .  זוהי הפעם הראשונה מזה עשור שעולה קמפיין בטלוויזיה בתחום מזון לבעלי חיים בישראל . הקמפיין החדש יכלול פרסום בטלוויזיה ופעילות רחבה בנקודות המכירה. את הקמפיין החדש יצר משרד הפרסום חברון זלצמן שביט. הקמפיין יעלה למשך כשבועיים ועלותו נאמדת במיליון וחצי שקלים.
מירב אמיד, סמנכ"ל שיווק ביופט: "שוק המזון לכלבים הינו שוק תחרותי ביותר. כחברה מובילה בשוק החלטנו לצאת בקמפיין טלביזיוני לבונזו המדגיש את הערכים התזונתיים ואת התועלות הפונקציונאליות של המותג: בונזו- בדיוק מה שהכלב שלך צריך. הקמפיין בא לחזק אצל הצרכן את השקט הנפשי אותו הוא מחפש מתוך הידיעה שבונזו מכיל את כל הצרכים התזונתיים הדרושים לכלב. אנו מאמינים כי בזכות הקמפיין החדש נחזק את המותג בונזו בקרב בעלי הכלבים בישראל".
בקמפיין מככב מסי, כלב מסוג גולדן רטריוור המשמש גם ככלב נחיה לאנשים עם מגבלות רפואיות. הקמפיין יעלה בערוצים המסחריים (10,2,24) ויימשך כשבועיים. אם הקול ברקע נשמע לכם מוכר, זו אורנה בנאי, הידועה בפעילותה למען בעלי חיים.
חברת ביו-פט בע"מ, נוסדה בשנת 1972 כחברת בת למוצרי מעברות בע"מ שבבעלות קיבוץ מעברות. למעלה מ-40 שנה עוסקת ביו -פט בפיתוח, ייצור ושיווק של מגוון מוצרי בונזו ולה- קט. בתחילת 2004 החלה החברה לייבא ולשווק את נוטרו-צ'ויס, מזון סופר פרימיום לכלבים וחתולים, תוצרת ארה"ב. ביו- פט מעסיקה כיום כ-70 עובדים בארץ, במחלקות מחקר ופיתוח, ייצור, שיווק, מכירות וייצוא. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה