יום שלישי, 11 ביוני 2013

Oil Miracle - שמן פלא!


שמנים יקרי ערך מהווים כבר שנים רבות מרכיב חובה במוצרי טיפוח ויופי לפנים ולגוף, אך גם במוצרי טיפוח השיער הפכו השמנים עם התכונות המופלאות למרכיב יותר ויותר חשוב.
מוצרים מגלעיני עץ הארגן ובמיוחד שמן הארגן נחשבים למרכיב רב ערך במוצרי קוסמטיקה בשל תכונותיהם נוגדות החמצון החזקות ופעולתם המגנה מפני רדיקלים חופשיים.
שמן הארגן העשיר בחומצות שומן, ידוע כמסייע לחיזוק שכבת המגן הטבעית של השיער תוך הזנתו האינטנסיבית.השיער זוכה לברק זוהר ולרכות מלטפת. 

ולמה קיבלתם ההסבר על שמן הארגן אתם בטח שואלים?
לאחרונה שוורצקופף פרופשיונל החליטו להרחיב את קו מוצרי הטיפוח של Oil Miracle עם השקה של: שמפו, ספריי-קונדישנר, מרכך ומסכה, בעלי טכנולוגיית נידוף הבלעדית לשוורצקופף פרופשיונל!

אני קיבלתי להתנסות את השמפו והקונדישינר:

אם יש משהו שאני לא אוהבת זה להרגיש את השיער שלי שמנוני!
ולכן ההבטחה כי השמן מתנדף סיקרנה אותי במיוחד... למרות השם של המוצר: Oil Miracle.
המרקם של השמפו ממש כמו של כל שמפו, הוא לא שמנוני והצבע שלו שקוף. 

המרקם של הקונדישינר בדיוק במידה הנכונה (לא סמיך מידי ולא דליל מידי), אם מסתכלים עליו מקרוב שמים לב שיש נצנצים בצבע זהב!

הריח של השמפו והקונדישינר מעולה, יצאתי מהמקלחת עם ההרגשה שיש לי בושם בשיער!
מבחינת התחושה של השיער והקרקפת בהחלט לא מרגישים תחושת שמנוניות וזה מבחינתי חשוב.

"בזכות טכנולוגיית המיקרו-תחליב החלוצית, ניתן לשלב כמויות גדולות של שמן בשמפו, מבלי להכביד על השיער.הודות לגודל הטיפות המזערי, שוורצקופף פרופשיונל יכלה ליצור לראשונה שמפו שמן צלול", אומרת ד"ר אליזבת פופ, ראש מחלקת פיתוח המוצרים הבינלאומית בחטיבת מוצרי טיפוח השיער של הנקל.
הטיפות הגדולות יותר בתחליבי השמן-במים (oil-in-water-emulsions), נותנים לחומר גוון לבן וגם טומנים בחובם סיכון של הזנת-יתר, בעיקר בשיער דק ועדין. לעומת זאת, גודל הטיפול המזערי בשמפו BC Oil Miracle , מבטיח כי הכמות הנכונה בלבד של השמן המזין, תישאר בנקבוביות שעל משטח השיער.
הנוסחה החדשנית של סדרתBC Oil Miracle  מכסה את השיער כשכבת מגן. החומרים הפעילים במוצרים הינם שמנים עדינים במיוחד, בשילוב עם פולימר המחליק את משטח השיער ויוצר רכות מלטפת וברק זוהר. מוצריBC Oil Miracle  החדשים מתאימים לכל סוגי ומבני השיער.


מגוון מוצרי סדרת BC Oil Miracle החדשה, כולל:
שמפו"אויל מירקל"- BC OIL MIRACLE SHAMPOO - השמפו הצלול עם שמן הארגן היוקרתי, מנקה את השיער תוך כדי הזנתו וטיפוחו. טכנולוגית המיקרו-תחליב החדשנית מעניקה לשיער רכות מלטפת וברק זוהר.
אופן השימוש-יש לעסות לתוך שיער לח ולשטוף ביסודיות.
מחיר-105 ₪ ל- 200 מ"ל.

ספריי- קונדישנר"אויל מירקל", ללא שטיפהBC OIL MIRACLE spray Conditioner- מרכך השיער הדו-פאזי העשיר, משלב בתוכו 2 רכיבים: רכיב שמן, המעניק לשעיר ברק זוהר ורכות מלטפת, עם רכיב הטיפוח, המשקם את השיער ומתיר קשרים. תכשיר רב-תכליתי זה מעניק מיידית לשיער ברק ורכות, גמישות וחיוניות, מאזן את תכולת הלחות של השיער ומעניק הגנה מפני חשמל סטאטי וקרזול.
אופן השימוש-יש לנער היטב את התכשיר ולפזר על שיער שיובש במגבת בכמה לחיצות קצרות.
מחיר-75 ₪ ל- 150 מ"ל.

מרכך"אויל מירקל"- BC OIL MIRACLE CONDITIONER- לאחר החפיפה, מרכך שיער זה מתיר קשרים בשיער ומעניק לו אפקט טיפוח עשיר של שמנים איכותיים מאוד.כך השיער הופך לרך למגע, מבריק וזוהר.
אופן השימוש-יש לעסות לתוך שיער לח ולשטוף ביסודיות לאחר שתי דקות.   
מחיר-80 ₪ ל- 150 מ"ל.

מסכת"אויל מירקל"- BC OIL MIRACLE TREATMENT- טיפול אקסקלוסיבי זה ממריץ לעומק את השיער מבפנים, תוך הזנתו בשמן הארגן היוקרתי.מראהו היוקרתי ומרקמו העשיר הם חגיגה לחושים, בעוד הטיפול מעניק לשיער ברק, זוהר ורכות מלטפת.
אופן השימוש-ישלעסות לתוך שיער שיובש במגבת ולשטוף לאחר5-10  דקות.
מחיר-80 ₪ ל- 150 מ"ל.

מוצרי "שוורצקופף פרופשיונל" משווקים במספרות המובחרות בכל רחבי הארץ,  
לבירור נקודות מכירה משרדי "שוורצקופף פרופשיונל": 1-800-33-33-22


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה