יום שלישי, 11 ביוני 2013

oh la la - מי מתחתן בקרוב???

"zap מתחתנים" גאה להשיק את המילה הבאה בעולם החתונות:
oh la la
מגזין אופנה, לייף סטייל וביוטי לכלות, היחידי מסוגו בישראל!
המגזין החדש מחליף את קטלוג "מתחתנים" המיתולוגי שיצא לאור במשך 17 השנים האחרונות
עולם החתונות עבר שינויים ותהפוכות רבים בשנים האחרונות. טרנדים מקוריים התחלפו להם חדשות לבקרים, והכלות הישראליות שידועות כמאמצות חידושים נלהבות, החלו לחפש כיצד הן יכולות להיות מקוריות יותר, יפות יותר, מודעות יותר. החזון ל'איך החתונה שלהן תראה' החל להשתנות והן הבינו שהיום אפשר לחגוג את החתונה גם אחרת.

צווי האופנה, השפיעו רבות על בחירת בגדי הכלה והחתן, על השיער והאיפור, על עיצוב האולם או גן האירועים, על האוכל המוגש בקייטרינג ואפילו על בחירת האקססוריז. הכל הפך להיות אופנתי יותר, עדכני יותר ונוצץ יותר. מהר מאוד כולם הבינו, שתם לו עידן הטישרט והגי'נס שנראו בעבר על רחבת הריקודים. חתונה ישראלית בימינו, היא כבר עניין אחר – היא חגיגה של אופנה.

"zap מתחתנים" מביתzap group , המותג הגדול והמוביל בישראל בעולם החתונות, זיהה מבעוד מועד את השינויים והמגמות שחלו בשוק החתונות משנה לשנה, ועמל במשך חודשים רבים על הבשורה החדשה בתחום החתונות בישראל.
מותג "zap מתחתנים" מתרגש להשיק את המגזין הראשון והיחיד בישראל שחי ומדבר אופנה לכלות – מגזין Oh là là – מגזין שכולו "שיק", אופנה, ביוטי, עיצוב ולייף סטייל, שמאגד בתוכו את כל מה שהכלה הישראלית שחושבת, נושמת ומדברת אופנה, צריכה.

השקת מגזין Oh là là החדש מוגדרת כמהלך היסטורי- המגזין מחליף את קטלוג "מתחתנים" המיתולוגי שיצא לאור במשך 17 השנים האחרונות.
כבר במהדורה הראשונה של מגזין Oh là là תמצאו תכנים עשירים שיעניקו לכל כלה את ה- Look and Feel בהם היא חפצה – החל ממצעד נעליים צבעוני שירגש כל כלה, דרך הצעות עיצוב פורצות גבולות, הטרנדים המובילים בשמלות הכלה לקיץ הקרוב, ועד הסודות הכמוסים של האנשים הכי חמים בתעשייה. זאת ועוד בכ- 230 עמודים שמדברים יופי, עיצוב, אופנה.
להפקת המגזין החדש, שילבו כוחות אנשי מקצוע מהמובילים בתחומם: הסטייליסטית תמר מרקוביץ; צוות הצלמים גורן ליובונצ'יץ, זהר שטרית ואלה אוזן; המאפרים ומעצבי השיער הידועים ערן פאל, עומר אסף, ליאור גרין, נאור אפל, שלי גפני, בנג'מין רוימי ועוד רבים אחרים. צוות מוביל זה, יחד עם תכנים מקוריים ומפתיעים של מובילי דעת קהל כמו מעצב השיער והמאפר מיקי בוגנים, מעצבת התכשיטים קרן וולף ומעצבת האופנה אניה פליט, הפכו את המגזין החדש לחגיגה של ממש.

מגזין Oh là là החדש, יחולק ישירות וללא תשלום, ללקוחות שירשמו למועדון באתר "zap מתחתנים". 

ההזמנה מתבצעת בהליך פשוט ביותר דרך האתר www.mitchatnim.co.il והמגזין היוקרתי יגיע עם שליח עד לבית הלקוח – חינם ללא תשלום. אפשרות נוספת לקבלת המגזין היא באמצעות הדפסת קופון מהאתר וקבלת המגזין ברשתות חנויות הספרים- סטימצקי וצומת ספרים.

לדברי לימור לבון, עורכת מגזין Oh là là:  "הכלה של היום היא כלה עם אג'נדה אופנתית ברורה, שלא מתביישת להפגין שיק אישי בשמלתה ובאקססוריז בפרט, ובעיצוב החתונה ובחירת הפרטים הקטנים ביותר בכלל. אנו גאים מאד במגזין שהוצאנו. עברנו כברת דרך בהבנה כיצד המגזין ייצג נאמנה את הכלה הישראלית העכשווית, והתוצאה מתעלה על כל ציפיותינו".  
לצד הגרסה המודפסת, ניתן ליהנות מהמגזין גם בגרסה הדיגיטלית המופיעה באתר וכן בגרסת אייפד. בנוסף, לרשות הזוג המתחתן "zap מתחתנים" מעמידים מגוון כלים שיסייעו רבות בתכנון האירוע המרגש, הן באתר החברה והן באפליקציית "מתחתנים".



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה