יום שני, 6 במאי 2013

סוף סוף שמפו לשיער כהה!




יצא לכם פעם לפגוש שמפו לבעלות שיער בהיר ובלונדיני?
לי כן.... ותמיד תהיתי מתי יגיע תורן של כהות השיער...

סוף סוף יש פתרון לבעלות השיער הכהה.... 
שמפו הוואי מככב אצלנו באמבטיה, אני מאוד אוהבת את השמפו הירוק ותמיד שמחה לגלות חידושים מהוואי,
הפעם גם ניסית את השמפו ואהבתי מאוד את הריח שלו!
הנה כל הפרטים על השמפו והמרכך החדש...

רוצה לשמור על שיערך הכהה קורן ומבריק?
הנקל  Beauty Careמציגה את הפיתוח החדש בתחום הטיפוח לשיער- סדרת הוואי Brilliance Black
פתרון מבריק לשיער כהה

שיער בריא הוא שיער מבריק. הכל נחשף כאשר קרן השמש הראשונה מבשרת על בואו של האביב: שיער פגום נראה חסר חיוניות מכיוון שאינו יכול לשקף את האור כמו שיער בריא. טיפול ייעודי לברק יכול להעלים את חוסר החיוניות ולהחזיר לשיער ברק בריא.
הוואי Brilliance Black הינו פיתוח חדש בתחום טיפוח השיער המותאם במיוחד לשיער רגיל כהה וחסר חיוניות. הסדרה כוללת שמפו ומרכך המעניקים טיפול אינטנסיבי לשיער ומחזירים את המגע הנעים ואת מה שהשיער זקוק לו ביותר: ברק טבעי ומלא אור. שיער חסר חיוניות הופך לשיער בעל עומק וברק, המחזיר את אור קרני השמש ומבריק עם כל תנועה שלך.
הפורמולה העשירה עם תמצית ליצ`י מזינה ומחליקה באינטנסיביות את מבנה סיב השערה וחושפת את הברק הטבעי של השיער הכהה ומעניקה מראה שיער חזק יותר, גמיש ומלא בברק קורן. הפורמולה הייחודית פותחה והותאמה במיוחד לאוכלוסיה הישראלית שמרביתה בעלת שיער כהה ומביאה איתה את החדשנות לעולם טיפוח השיער. לפורמולה ניחוח ליצ`י פירותי נעים והיא מותירה את השיער נעים למגע.
אחת מהתופעות המאפיינות את הקיץ הקרב ובא, היא השפעת קרני השמש על השיער. שיער שנחשף לשמש ניזוק ונוטה להיות יבש יותר, נזקי האקלים אף גורמים לשיער כהה לאבד מצבעו הטבעי והופכים אותו לעמום וחסר חיים. גם חפיפה לעיתים קרובות, מים חמים ושימוש יומיומי של מייבשי שיער ומחליקים, גובים את המחיר שלהם מהשיער: עם הזמן, השיער מאבד פרוטאינים, מה שגורם לו להיראות מעובד מידיי וחסר חיוניות. ללא טיפול, סיב השערה הופך לנוקשה ומעלים כל זכר של ברק מהשיער. מה ששיער כזה זקוק לו הוא טיפול ממוקד שיבטל את הנזקים ויחזיר לשיער את הברק הטבעי שלו.
לדברי צאלה קוסטיקה, מנהלת מותגי טיפוח השיער בהנקל Beauty Care "אנו ממשיכים לחדש ולהציע לצרכן הישראלי מוצרים מותאמים וממוקדים על-פי צרכיו ותוך התאמה לאקלים הישראלי. סדרת הוואיBrilliance Black מעניקה לשיער את כל מה שהוא צריך כדי לחשוף את הברק הטבעי ומתאימה במיוחד לצרכנים בעלי שיער כהה המעוניינים לשמור על שיערם מבריק ומלא חיים ".
שמפו ומרכך הוואי Brilliance Black יוצעו בבקבוק של 700 מ"ל במחיר מומלץ של 14.99 שקלים.
ניתן להשיג ברשתות השיווק, בפארמים ובחנויות המובחרות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה