יום שלישי, 21 במאי 2013

אל תעשו תוכניות ליום שישי, אתם חייבים לבוא לאירוע הזה!


עמותת "נגישות ישראל" בהפנינג ראשון מסוגו בעולם: "להרגיש נגישות" לאנשים עם מוגבלות ולהגברת המודעות

* הפנינג ספורט מכל הסוגים, הפלגת וטיסת הזדהות, אורחי כבוד וספורטאים ידועים בראשם קבוצת ותיקי מכבי ת"א בכדורסל
* מגוון תחנות התנסות בנגישות למבוגרים ולילדים המייצרים חוויה פיזית ומנטאלית מהפנטת
יום שישי 24/5/2013 בין השעות 11:00- 15:00 נמל ת"א.


עמותת "נגישות ישראל", הפועלת לקידום איכות חייהם של אנשים מוגבלים ונכים, תערוך את ארוע "להרגיש נגישות" שכל כולו הפנינג חוויתי עוצמתי בו כל החושים נפתחים ומחודדים, בכל תחומי הספורט למטרת מודעות הציבור לנושא נגישות, ספורט נכים, שוויון אנשים עם מוגבלות והפוטנציאל הענק הגלום בהם.
באמצעות משחקי ספורט לנכים והתנסויות מקוריות יוכלו המבקרים במתחם (הורים וילדים) לצפות בנבחרת ותיקי מכבי ת"א בכדורסל בכיסאות גלגלים מול שחקנים נכים, להתנסות בטניס ורוגבי בכיסאות גלגלים, כדור שער לעיוורים, פינג-פונג בישיבה, רכיבה באופני-יד, רכיבת בכיסוי עיניים עם מלווה באופני טנדם, מסלול מכשולים בכיסאות גלגלים ועוד.
בנוסף, תחנות הפעלה להתנסות ומודעות במוגבלויות השונות בשיטת "עד שלא תחווה- לא תבין" - פעילויות חווייתיות לכל המשפחה המדמות את תחושת המוגבלות, לדוגמא: טעימת גלידה בכיסוי עיניים, גרפיטי ענק, קעקועים בשפת הסימנים, ציור גרפיטי ענק ללא שימוש בידיים, סדנת שפת הסימנים, ציורי פה ועוד דברים מיוחדים.

בנוסף, ביום זה יתקיימו הפלגת וטיסת הזדהות על יאכטות ומפרשיות שיצאו מהרצלייה כשבכל מטוס וספינה יהיו יחדיו אנשים עם ובלי מוגבלות.

הפעילות פתוחה לקהל הרחב שיוכל ליהנות, להיחשף, להכיר, להשתתף, ללמוד, לחוות ולהרגיש- נגישות.

פרטים נוספים באתר העמותה: www.aisrael.org
עמותת נגישות ישראל (ע"ר) פועלת מזה 13 שנים לקידום הנגישות, שיפור איכות החיים והשתלבותם של אנשים עם מוגבלות בחברה בדרך של שוויון, בזכות, בכבוד ובמקסימום עצמאות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה