יום שלישי, 2 באוקטובר 2012

Smart Food - מותג מזון חדש !



הוזמנתי לאירוע השקה של חברת ההפצה גורי המשיקים מותג מזון חדש בשם SMART FOOD 
מדובר על סדרת מוצרי מזון יבש במחירים נגישים,
הסדרה כוללת: מגוון עוגיות, קרקרים, קפה שחור וקקאו באריזות שונות, קוואקר, ציפוי לשניצל ב-3 טעמים, ג'לטין, אבקת אפיה
המותג יימכר רק ברשת הרביעית ובחנויות המינימרקטים הפרטיים 
ברוח פוסט המחאה החברתית, זכה המותג לשם "סמארט פוד". 

במהלך האירוע צפינו בהכנת מטעמים בהם השתמשו במוצרים של SMART FOOD:
טליאטלה ברוטב אלי-אוליו ועגבניות פרובנסל ב'ציפוי מתובל לשניצל' ים תיכוני

פילה סלמון בניחוחות אסייתים ב'ציפוי מתובל לשניצל' קלאסי עם לימונים צרובים על הגריל

שניצלוני פילה עוף ב'ציפוי מתובל לשניצל' מקסיקני פיקנטי מוגש עם תפו"א צלויים וקלחי תירס ברוטב BBQ



קיבלתי להתנסות מספר מוצרים, ולאחר התנסות אני יכולה להגיד לכם שמאוד אהבתי את המוצרים הבאים:
ציפוי שניצל בטעם קלאסי - השניצלים יצאו פריכים וטעימים....
קרקרים מלוחים עגולים - שחוסלו תוך מספר ימים (האריזה ענקית ובכל זאת חוסלה במהירות....) הולך טוב עם גבינה לבנה!!
עוגיות שוקוצ'יפס - גם הם היו טעימים ואהובים במיוחד על הבת שלי (אין לי תמונה של המוצר)
עם הקקאו השתמשתי להכנת עוגת שוקולת טעימה!
ואת הקפה השחור הבאתי לחמתי (אנחנו לא שותים בבית קפה שחור...)

מה עומד מאחורי ההחלטה לצאת עם מותג חדש-
חברת גורי זיהתה כי הצרכן הישראלי של התקופה הנוכחית, דורש זמינות של מוצרים איכותיים וטובים כפי שהוא רגיל, אך הפעם, יותר מבתקופות אחרות הוא נותן משנה תוקף למחיר שיהיה מחיר שווה לכל כיס.
חברת גורי הינה אחת החברות הוותיקות בתחום ההפצה בישראל, עד לאחרונה שיווקה גורי את מוצרי חברת "כרמית". הידע והניסיון שרכשה במשך השנים יגויסו לטובת החדרת המותג סמארט פוד. הוותק, והיכולות של החברה, כחברת יבוא ושיווק עם מערך מכירות והפצה מהגדולים בישראל בשילוב הקשרים החזקים של גורי עם היצרנים והקמעונאים בישראל כאחד, מאפשרים לחברה לספק בצורה האופטימאלית צרכי הצרכנים תוך מתן שירות טוב וזול.
עודד גורי, מנכ"ל חברת גורי: "לחברות רבות, הפועלות כיום בישראל ברור כי הצרכן הישראלי הרבה יותר מודע לפעולות הקניה שהוא עושה, המחאה החברתית הביאה לשינויים בהרגלי הצריכה, הבאים לידי ביטוי בקניה חכמה, חסכונית ויעילה. הצרכן הישראלי מוכן לוותר על מותג מוכר לטובת מותג אחר אם הוא זול יותר, אנשים לא חוששים לנסות מותגים חדשים ולכן גם קיים גידול במכירות מוצרי המותג הפרטי שהוא לרוב זול יותר". 

מה עומד מאחורי הבחירה דווקא בקטגוריות המוצרים הללו-
לאחר תקופה של בדיקות ומחקרים, בחרה החברה להשיק בשלב ראשון, את סדרת המוצרים הללו, במסגרת המותג "סמארט פוד" בשל 3 סיבות עיקריות:
1.    זיהוי חסך מסוים במדף המוצרים הללו וצורך במוצר מתחרה איכותי וזול.
2.    הצלחה במו"מ על מחיר שיהיה שווה לכל נפש.
3.    רמה גבוהה של יצרנים המתמחים בייצור המוצרים הספציפיים הללו המאפשרים ייצור מוצרים ברמה גבוהה של איכות וטעם.

מתחרים-
בכל קטגוריה של המוצרים, רואה חברת גורי את המותגים המובילים כמתחרים, הם אילו שקובעים את רמת איכות המוצרים ורמת המחיר.
בכל אחת מהקטגוריות מוצרי "סמארט פוד" מאופיינים באיכות גבוהה כאשר המחירים נמוכים ממחירי המתחרים המובילים בכ- 20%-40%.
בגורי מאמינים כי בשלבים יותר מתקדמים תצליח החברה לנגוס מנתחי החברות המתחרות, כאשר בכל קטגוריה מצפה החברה לנתח שוק אחר.

השקת מוצרים נוספים –
חברת גורי נמצאת לקראת סיום הליך השקה של סדרה נוספת של מוצרים שישווקו תחת הכותרת של המותג "סמארט פוד", אשר שייכים לקטגוריות מוצרים אחרות ושונות. כאשר בהמשך השנה יושקו מוצרים נוספים, אשר נמצאים כרגע בשלב בדיקה וחלקם בשלב פיתוח.
המוצרים הנוכחים מיוצרים בישראל אך חלק מהמוצרים אשר יושקו במסגרת שלב ב' של הסדרה, בחלקם מיובאים מחו"ל.

נתונים על מתחרים בקטגוריות השונות-
מחירי המוצרים
עוגיות –14.99 ₪ לשקית מילוי, החל מ-  17.99 ₪ לצנצנת במשקל 700 גר'.
קרקרים 14.99 ₪ לשקית מילוי, החל מ-  17.99 ₪ לצנצנת במשקל 500 גר'..
קפה שחור –14.99 ₪ לשלישיית שקיות של 100 גר'
קקאו- 9.99 ₪ לשקית במשקל 150 גר'.
קוואקר- החל מ-9.99 ₪ לשקית במשקל של 500 גר'.
ציפוי לשניצל – החל מ-1299 ₪ לשקית במשקל 350 גר'.
ג'לטין- החל מ-9.99 ₪ ל24 גר'.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה