יום רביעי, 3 באוקטובר 2012

החורף של SACKS!



קיבלתי הצצה לקולקציית סתיו חורף 2012-2013 של SACK'S כשהקיץ עוד היה בשיאו!
הוזמנתי לפרזנטציה אישית של מותג האופנה סאקס!
הפרזנטציה הוצגה לנו בהנחייתו של הארט דירקטור אסף זיו בחדר התצוגה של הרשת ביפו.



אסף זיו - ארט דירקטור


כשהגעתי למקום עם הבת שלי (שגנבה את ההצגה כמובן....) היא החליטה לקחת את תפקיד הצלמת והתמונות כאן כולן צולמו על ידה!!! 
(תודו שהיא מוכשרת!!!)


קולקציה בשחור ולבן



אז מה מצפה לנו החורף?

רדיקליות נייטרלית
קולקציית שחור לבן סופר נחשקת בקוים נקיים

מסביב להמולה ולבאזז האיינסופי אשר מציף אותנו  בבחירות בעולם האופנה , עומדת קולקציה זו בשחור לבן , בולטת בייחודיותה בנוף , חובקת פריטים מינימליסטים אך מתוחכמים,פשוטים ובו בזמן, יוצאים מן הכלל.

פלטת הצבעים השקטה מאפשרת לגזרת ולפרטים הקטנים לעמוד בקדמת הבמה ועצב את הגוף. הדפסים טיפוגרפיים המתווספים פה ושם כאילו באקראיות , משלימים באגביות סטייליסטית, את המראה המעודכן והנועז.


מינימליזם בלבן טהור

המנימליזם שנושא טרנד זה רלוונטי לזמנים אלו בהם מנשבות רוחות של צניעות בשילוב אופי אנדרוגיני. מדובר על עריכה נכונה, זהירה ומדויקת. זו יוצרת עיצוב של פריטים השומרים על עקרונות הנייטרליות ומשלבים במקביל רדיקליות שקטה. באוסף זה ניתן למצוא מגוון של בדים איכותיים ביניהם: 100% משי , 100% משי קרפו , 100% ראיון, 100% משי טוויד, שילוב רך של כותנה – במבו לטי מודפסות , עור שעבר תהליך של ווש ומבחר משובח של פריטי ויסקוזה בשילוב עם צמר .

הקולקציה משיקה גם את סריגי ה-  "heavy jersey"האיכותיים והנעימים למגע , עשויים בעיצוב בלתי מתפשר של דיטיילים מעור.  שיתוף פעולה המתקיים באופן טבעי בין פרטי הקולקצייה הכרחי לאלו מאיתנו המעוניינות להשיג טוטאל לוק ולכן מוצע אוסף מעניין ורחב של מכנסיים לצד הטופים , השמלות, הטי המודפסות, הז'קטים והווסטים .

וכמובן האקססוריז שלא פחות חשובים...

עור שחור וניטים... תראו אותם הרבה בחורף הקרוב!








בנוסף לצבעי השחור והלבן ונמצא גם...
 טבע ותרבות
אקו נטורל ותרבות מאחדים תכנים ויוצרים משילובם משהו חדש בקולקציית הצבע

לא מדובר רק על להיות אקו אסטתי או מוכוון אל הטבע. העניין הוא סביב שילוב מעניין, ברוח העידן הנוכחי , הממנף את ההשראה מן הטבע לעיצוב דרמטי, סטייל אורגני ופיסול עקרונות הלאקז'רי תוך מיזוגם אל עקרונות הדוניסטיים.

טקסטורות שונות ומגוונות


תערובת של השפעות מאפריקה , סין והמידל איס , הופכים את הקולקצייה לשופעת אנרגייה ותשוקה , עשירה בצבע וביופי. הצבעוניות והטקסטורות נישאים על כנפי דמיון בוטני , החוקר ומפתח רעיונות חדשים וצורות מפתיעות תוך שהוא שומר על קרבה לטבע ומרחיב את העיצוב ואת תחומיו . הגדרות חדשות כאקו-הדוניזם והיפר – תרבותיות נטמעים.

הקולקציה שנולדה מהמקום הזה, היא יותר יומיומית ואמנם שומרת על צבעוניות שמקורה מן הטבע , אך מושפעת בתחושה אוונגרדית וסוג של מרדנות.  שמות הצבעים נגזרים ישירות משילוב בין לאקז'רי לטבע מיידי: פורצלן , לאטה , פקאן , טרה – קוטה , אספקסו , מינרל , דיפ – אטלנטיק והשחור הנצחי.
 
תודו שהייתם רוצים ג'קט כזה

הקולקציה נחלקת לקטגוריות שפותחות עולם של אופציות ליצירת מיקס אנד מצ' קליל , כייפי ובעל אמירה אישית. ניתן למצוא טופים מעוצבים מקשת רחבה של בדים איכותיים בניהם : 100% משי , 100% משי-סאטן, ויסקוזה ראיון. שמלות עשויות 100% ראיון, 100% משי קופרו , 100% משי סאטן, 100% ראיון טוויל,  וכן צעיפי מודל - קשמיר ו - 100% משי משלימים את האאוטפיט .

כל הצבעים של הטבע


בגזרת המכנסיים ניתן למצוא : מבחר רחב של מכנסיים מסקיני ועד בויפרנד וגזרה מתרחבת ואלטרנטיביות יפות של כותנה משובחת .
ג'ינס בסגנון שאהבתי

קולקציית הסריגים מספקת מגוון סטייליסטי מכהה וכבד ועור עדין ושברירי.




הקולקציה חובקת את הסקונספט הרוחני של הטבע , עם המיסתורין האסטתי של הלאקז'רי ,ואלה יוצרים יחד מיקס עכשווי ביותר של תרבויות , "אלטר טבע" (טבע אחר , חדש) וסטייל עז .



SACK'S
טווח המחירים:
חולצות אריג: 498 - 638 ₪
בייסיק טופ: 248 - 398 ₪
סריגים: 768 - 348 ₪
ז'קטים: 698 - 998 ₪
מכנסים: 840 - 480 ₪
שמלות: 898 – 640 ₪
פריטי עור: 2340 – 798 ₪
גופיות: 698 – 488 ₪

ניתן להשיג ברשת חנויות הבוטיק SACK’S ברחבי הארץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה