יום שלישי, 14 באוגוסט 2012

היכונו היכונו - עוד קצת וחוזרים לביה"ס.... הנה כמה מבצעים!


רשת אופיס דיפו פותחת את עונת החזרה לבית ספר במהלך של הורדת מחיריהם של אלפי מוצרים ומתחייבת למחירים הנמוכים בישראל בציוד ובריהוט משרדי (בהתאם לתקנון)
עוד מציעה הרשת מגוון רחב של מוצרים ב-1₪, 5₪ ו-10₪

בנוסף, הרשת ערכה סקר שהעלה כי בשנים האחרונות הציוד הטכנולוגי הפך לחלק בלתי נפרד מההצטיידות לחזרה לבית ספר ומציעה מבצעים אטרקטיביים במיוחד על מגוון אביזרים וגאדג'טים:
מדפסת משולבת דיו של Epson  ב –99 ₪ בלבד בקניית תיק ממגוון התיקים, 300 ₪ מתנה לקניית מחשבי DELL ברכישת מוצרי חזרה לבית ספר ב-300 ₪ ומעלה, ועוד
מחשב דל מסדרת אינספירון


החידושים השנה: מחק חשמלי, סרגל מתקפל, בקבוק מים אקולוגי, כיסאות לתלמיד בעיצובים בלעדיים ברשת ועוד

אופיס דיפו פותחת את עונת ה"חזרה לבית הספר" לשנת תשע"ג 2012-2013 ומובילה מהלך של הוזלת מחירם של אלפי מוצרים ומתחייבת למחיר הנמוך ביותר בישראל בציוד ובריהוט משרדי (בהתאם לתקנון) . בימים אלה של מחאה חברתית המתחדשת וצרכן ישראלי נבון הדורש ואף מקבל יותר, אופיס דיפו קוראת את מגמות השוק ויצאה במהלך של הוזלת מחירי אלפי מוצרים.
במחקרים מקיפים שערכה החברה לקראת החזרה לבית ספר, עלה כי בשנים האחרונות ההצטיידות ללימודים  כוללת בנוסף לקלמר והתיק המסורתיים, גם אביזרים טכנולוגיים כגון מחשב, מדפסת ועוד. בעקבות זאת, מציעה הרשת השנה מבצעים אטרקטיביים במיוחד על מחשבים, מדפסות וגאדג'טים נלווים, בקנייה ממגוון מוצרי החזרה לבית ספר, שיסייעו לכל תלמיד להצטייד באופן מלא וכולל לקראת שנת הלימודים שבפתח.
רוני אראל סמנכ"ל שיווק אופיס דיפו: "רשת אופיס דיפו נענית לרוח המחאה והחליטה להוביל מהלך להורדה במחירי אלפי מוצרים. הרשת שמה את העדפות הצרכן  מול עיניה ולכן בחרה להשיק קטגוריות מוצרים שלמות במחירים זולים במיוחד כמו 1 ₪, 5 ₪  ו-10 ₪, המאפשרים להשיג את  סל המוצרים המשתלם ביותר בחזרה לבית ספר בכל קטגוריות המוצרים"
מנתונים שנמסרו על ידי הרשת עולה כי בשנת הלימודים תשע"ג 2012-2013 ילמדו בבתי הספר כ- מליון וחצי תלמידים, שמתוכם 170 אלף תלמידים יעלו לכיתה א'. עוד מסרה הרשת כי היקף שוק הלימודים מוערך בכ-800- מליון-מיליארד ₪ לשנה כשסל הקניות הממוצע לתלמיד עומד על כ-350 שקל. כ-80% מההוצאה הכספית לקניית מוצרי בית הספר מתבצעת לפני תחילת שנת הלימודים. כשהפילוח מתחלק בין שוק מוצרי החזרה לבית הספר הממותגים, המוערך בכ-20% מכלל השוק , ושוק מוצרי הנייר של החזרה לבית הספר המוערך בכ10-15% מהשוק
מותגי חזרה לבית הספר אותם תשווק השנה רשת "אופיס דיפו" הינם המגוון הרחב והאטרקטיבי ביותר בקרב מוצרי בית הספר ממותגים לילדים ונוער, המשווקים תחת קורת גג אחת ומוצרים בלעדיים לרשת בלבד.
בין המוצרים הממותגים ניתן למצוא גם מותגים מובילים ומוכרים היטב מתחום סרטי הילדים הקלאסיים כמו מלך האריות ודרדסים ומשחקי הרשת כגון ANGRY BIRDS.. פו הדב פיניאס ופרב בוב ספוג הלו קיטי קומיקס  מותגי גלישה ריפקרל ובילבונג.
קלסר ממותג בוב ספוג
השנה ניתן להבחין במגמות בולטות כגון הרחבת האבזור הטכנולוגי בחזרה לבית ספר. מגמה נוספת היא מודעות גוברת לתחום הבריאות המתבטאת בתיקי גב קלים או טרולים, ובקבוקי מים בריאותיים (ללא ביספינול A) והחלפת הכיסאות בבית לאורטופדיים ואיכותיים.

אל תפספסו בכניסה לכל סניף יש לוח גדול ותחתיו דפים עם רשימת המוצרים לחזרה לביה"ס:



בקולקציית החזרה לבית ספר השנה:
תיקים– 
תיקי גב אורתופדיים ארגונומיים אולטרלייט 920 ג' ובהם תיק גב אולטרלייט עם מערכת קפיצים בולמי זעזועים של מודן, כמו תיקי גב וטרולים.
לנוער - תיקי נוער  מהמותגים JEANSPORT, או'ניל, פומה, אדידס, פול פרנק אאוטדור ואקספלור  סוויס ארמי!
מחירים 24.90- 219 ₪ 
 
 

כלי כתיבה– 
השנה מציעה הרשת מגוון מוצרים ייחודיים ובהם מחק חשמלי האוסף את הלכלוך במגוון צבעים, מחיר 19.99ש"ח.
סרגל מתקפל 15 ס"מ שנפתח ל-30 ס"מ 3.99 ₪.
12 עפרונות אורטופדיים משולשים 9.99 ₪  
מספריים ב-1 ₪ בלבד, 
מספריים לשמאליים 17.99 ₪, 
מספריים בטיחותיים 9.99 ₪  
סלוטייפ צבעוני- מארז 6 סרטים 12.99 ₪, 
קלמרי רשת מעוצבים, חצי שקופים עם פסים צבעונים לרוחבם צבעים צהוב, שחור, סגול, אדום וטורקיז ובגדלים של קלמר A5 רגיל – 9.90 ש"ח ו-14.90 ₪ למארז זוגי, 
מזוודת מארז הכוללת 68 צבעים, טושים, מחק, מחדד וסרגל במחיר 19.90 בלבד, 
מחדד שולחני דמוי תפוח עם מיכל 24.99 ₪, 
מחדד חשמלי קטן 34.99 ₪ .

סדרות מעוצבות - 
השנה שלוש סדרות מעוצבות בעיצוב מבית חברת "בריזה": 
בכל סדרה קלסרים העשויים מפולי פורפילן או קרטון, מחברות, קלמרים, קופסאות קטלוג, קופסאות עטים, נייר ממו ומגירות שולחן במגוון צבעים. מחירים – החל מ-9.99 ₪ (בהתאם למוצר).  

יומנים מעוצבים– 
מיכל נגרין ואמני הבית של חברת דרנת עיצבו יומנים לתלמיד במהדורות מיוחדות, במחירים הנעים החל ב-19.99 ₪. 
בנוסף מציעה הרשת יומנים ממותגים בדמויות מוכרות כמו פול פרנק, דרדסים, נסיכות, ANGRY BIRDS  ועוד. מחירים החל מ-9.90 ₪

אקססוריז- 
הרשת מציעה השנה בקבוק המים I-like, שהוא בקבוק אקולוגי, רב פעמי ובלתי שביר ללא ביספנול A ומגיע ב-6 צבעים. מחיר 19.90 ₪

ריהוט –
כסאות לתלמיד –  לדוגמא:
  1. כסא GAYA  מעוצב בבלעדיות, עשוי ניקל בירוק, כחול וורוד. 199 ₪.
  2. כסא Amit איטלקי מרופד, ארגונומי עם אחריות לשנה – 199 ₪
 כסא Amit

שולחנות
  1. שולחן נרקיס – עמדת מחשב עם רגל מתכת בלבן/שקוף וזכוכית חלבית או שחורה מחוסמת 349 ₪
      2. שולחן PURE-  - שולחן זכוכית עם 2 מגירות 699 ₪.


כונניות זכוכית ועץ– במחירים הנעים בין 199-699 ₪
  1. כוננית מתכת וזכוכית שקופה 5 מדפים 1.60*1.80 מ' 499 ₪


המגוון הרחב של המוצרים מאפשר לרכז את כל הקניות לבית הספר במקום אחד. ומאידך חווית קנייה הבאה לידי ביטוי בחנויות הגדולות של הרשת ובשפע המוצרים אשר מספקים להורים ולילדים הפנינג של קניות.
מחשוב
הרשת מציעה מגוון מחשבים, טאבלטים, מדפסות וגאדג'טים במחירים אטרקטיביים ובמבצעים מיוחדים:
  • לקראת החזרה לבית ספר תשיק הרשת את סדרת inspiron DELL LED 15.6" ותציע הטבה מיוחדת –הטבה בסך 300 ₪ ברכישת אחד מדגמי המחשבים בסדרה לכל הרוכש ב- 300 ₪ ממוצרי חזרה לבית ספר.
  • מדפסות משולבות דיו Epson Stylus SX130 ב–99 ₪ בקניית תיק ממגוון התיקים. 
  • מדפסות HP בדגמים 4625, 4615, 2515 המורידות את עלות ההדפסה בחצי ומאפשרות להדפיס עד פי 2 מהדפים באותו המחיר. מחירים299-599  ₪
מדפסת HP-4615

מדפסת HP 4625


חותמת בעיצוב אישי
גם המחלקה העסקית מצטרפת לחגיגת החזרה לבית ספר ומציעה לתלמידים להטביע את חותמם על כל המחברות והספרים על ידי עיצוב חותמת אישית של שמם ואיור לבחירתם מבין עשרות האיורים המוצעים: מזלות, רומנטיקה, צעצועים, גרפיקה ועוד בצבעים כחול, אדום או שחור. מחירים 29.99-34.99 לפי גודל החותמת. 


על אופיס דיפו:אופיס דיפו ישראל, נוסדה במאי 1994, כחלק מאופיס דיפו העולמית שהינה חברת הציוד המשרדי הגדולה ביותר בעולם. מדיניות החברה היא להעמיד לרשות לקוחותיה את מכלול היתרונות הנובעים מעוצמתה וגודלה של החברה.רשת "אופיסדיפו" מונה כיום 49 חנויות הממוקמות במרכזי הקניות ובקניונים. כל חנויות הרשת מציעות את תנאי הקניה הטובים ביותר. בנוסף, מאפשרת "אופיס דיפו" קניה נוחה ומהירה באמצעות הזמנה טלפונית , פקס הקטלוג ואינטרנט.מגוון המוצרים באופיס דיפו רחב ביותר – - למעלה מ-8000 מוצרים.
כל המבצעים נערכים בכל סניפי רשת"אופיס דיפו" ברחבי הארץ, החל מתאריך 1/8/12-- ועד  5/09/12

שתהיה לכולכם שנת לימודים מוצלחת !!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה