יום רביעי, 1 באוגוסט 2012

ט"ו באב בעידן של רומנטיקה דיגיטלית!



איך להפוך לרומנטיקן צמרת  בלי להתרחק מהמזגן ?
חג האהבה תמיד נשמע כמו משהו שדורש השקעה מטורפת וזמן שאין לנו, אבל הפתרון הוא מאוד פשוט, וככזה יכול להפוך כל אחד ואחת מכם לרומנטיקן צמרת מדופלם, בהשקעה מינימלית של זמן וכסף:

כל המתנות  שרק יכולתם לחלום עליהן נמצאות אונליין, בקניון הגדול בעולם- האינטרנט.
יתרונות הרכישה אונליין- קל לבחור, קל להשוות מחירים, ההיצע אינסופי ולא צריך לבזבז זמן מיותר בתורים וחיפושי חנייה. אם בוחרים באופן מושכל לרכוש מאחד מאלפי אתרים המציעים את אפשרות התשלום של PayPal, תשלום ללא חשיפת פרטי כרטיס אשראי, גם עניין הפרטיות וביטחון האשראי נשמר במלואו- פשוט, קל, נוח ובטוח.
רשמו לפניכם ביומן- 3.8.12, ט"ו באב -  חג האהבה העברי. כרגיל, רובנו נזכרים ברגע האחרון ואין לנו ממש זמן להשקיע, וכך שוב אנחנו נשארים עם אותן מתנות נדושות שנה אחרי שנה.

מה עושים?
קודם כל- בלי פניקה. כל מה שצריך זה להשקיע חצי שעה עד שעה ממוזגת בשיטוט אינטרנטי נינוח מהכורסה החביבה עליכם, בוחרים, קונים בקליק- ונגמר.

למי מכם שחושש מקניות אונליין, 
הנה כמה סיבות שכדאי להפנים בכל הנוגע ללמה זה כדאי:
·         ההיצע אינסופי, גם דברים שלא העזתם לדמיין שאפשר לקנות נמצאים במרחק קליק אחד.
·         המחירים בד"כ הרבה יותר זולים מאשר בחנויות הרגילות- גם במותגים יוקרתיים.
·         יותר ויותר אתרים מאפשרים לכם לשלם באמצעות PayPal, אמצעי תשלום שאינו מצריך חשיפת פרטי כרטיס אשראי ברשת, משמע בכל הנוגע לפרטיותכם וביטחון פרטיכם הפיננסיים, יש לכם גב חזק.
·         לא פחות חשוב, ההבעה על פני בן/בת זוגכם כשיקבלו חבילה שהזמנתם עבורם מחו"ל, זה הדבר הכי נפלא שאתם יכולים לאחל לעצמכם...

להלן מספר לינקים למתנות ייחודיות שניתן למצוא אונליין בחיסכון כספי ניכר, 
וכמובן כאלו שגם יעניקו לחג האהבה השנה את הפן המקורי שאבד לו עם השנים :

 חנות הג'נטלמנים של eBay- אתר ייעודי שמטרתו לסייע לגברים לקנות מתנות לנשים, רעיון גאוני שמאפשר לכם להזין את שמה של מקבלת המתנה ברשת החברתית, וע"י ניתוח הלייקים שעשתה מציע לכם את המתנות המתאימות ביותר עבורה.
שימו לב שלא בכל המוצרים מתאפשר משלוח ישיר לישראל, אך תמיד אפשר לפתור זאת עם חברות השילוח הבינלאומי דוגמת TNT Worldshop.

 מתנות עד 50 דולר- לא כי אנחנו קמצנים, פשוט בגלל שהמבחר עצום והאימפקט של כל מתנה כאן שווה הרבה יותר מ50 דולר.. כמובן שאותו דבר מוצע גם עבור נשים שמחפשות מתנה לגבר.
גם כאן, חשוב לוודא שמדובר במוצר שיש לו משלוח לישראל, או להיעזר בחברת שילוח כאמור.

 איך אפשר בלי קצת שמאלץ.. לאלו שרוצים לזכות באהבת נצח מוצע כאן גזע עץ אמיתי עם חריטה של שמות האוהבים, תמורת פחות מ100 ש"ח.
שימו לב שהאתר כולו מציע אפשרויות רבות של הקדשות אישיות, גם קלילות יותר- למי שרוצה שבני/בנות הזוג ירגישו  שעשה מאמץ מיוחד, זה המקום המושלם!

 זוכרים את הימים שהיינו מקליטים אוסף על קלטת טייפ לבחירת ליבנו? ובכן, הנה אופציה חינמית שתצטרך מכם רק קצת זמן פנוי- היכנסו לאתר, צרו לבן/ת זוגכם את הפלייליסט שהם הכי אוהבים. הפלייליסט יישמר על גבי האינטרנט, וכך ילווה אותם לכל מקום שיגיעו אליו.
זו אמנם לא מתנה שניתן להעניק לה שווי כספי, אבל תהיו בטוחים שאם היא תתלווה לאיזו ארוחה רומנטית במסעדה, אתם מסודרים..

 לחושניים והשרמנטיים מבינכם, שרואים ביום הזה הזדמנות "לעלות שלב" במערכת היחסים, ערכת ה secret heart bag היא הפיתרון המושלם. נראית מנומסת להפליא מבחוץ, אבל מכילה בפנים כמה וכמה הפתעות למי שלא יכול להתאפק- שמן מסאז', שוט דגדוג, אזיקים, חבילת קלפי גירוד עם משימות מיניות ועוד- וכל זה עולה בערך 70 ש"ח..

 ולמי שבכל זאת נזכר ברגע האחרון, "זר מתוק" מציעים 10% הנחה לחברי הפייסבוק של PayPal, בעת ביצוע הזמנה ותשלום באמצעות PayPal. המבצע יעלה לאוויר בימים הקרובים ויעודכן בעמוד הפייסבוק של PayPal ישראל.
וקישור לעמוד של PayPal בפייסבוק: https://www.facebook.com/paypal.il

חג אהבה שמח לכולכם!!!


2 תגובות:

  1. כל הכבוד על הריכוז:) עכשיו רק צריך להעביר אותו לבעלי או לקחת עניינים לידיים

    השבמחק