יום שלישי, 3 ביולי 2012

קופון ייחודי - סבוקלם אינוביישן במחיר מבצע!


סדרת אינוביישן שלנו נכנסה תחת המטרייה של מותג סבוקלם האהוב וקיבלה במתנה אריזות חדשות! לכבוד המאורע רצינו לשתף אתכן בכמה טיפים לטיפוח ושמירה על עור פנים בוגר:
המונח אנטי אייג'ינג מוכר לכולנו מעולמות הטיפוח, אולם המשמעות הרחבה של המונח מתייחסת לגופנו ולעורנו גם יחד, ומכוונת לסגנון חיים, הרגלי תזונה, בריאות כללית, שמירת כושר, הפגת מתחים ועוד.
מחקרים מעידים על כך שרק 20% מסימני ההזדקנות (יובש, רפיון, קמטים, סדקים ופיגמנטציה), הינם תולדה של התבגרות כרונולוגית, ואילו 80% מסימני ההזדקנות הם תולדה של מכלול נזקים, פנימיים וחיצוניים, אליהם אנו נחשפים במהלך חיינו, ובעיקר נזקי קרינת השמש. לפיכך, ניתן למזער ואולי אף למנוע עד כ- 80% מהנזקים וזו בדיוק משמעות המונח אנטי אייג'ינג.
שני כלי האנטי אייג'ינג העיקריים הם:
  • שימוש יומיומי בתכשירי הגנה שמגינים מפני קרני השמש המזיקות UVA+UVB. השמש הינה האויב הגדול ביותר של העור, ויש להקפיד למרוח קרם הגנה בכל ימות השנה, ולא רק כאשר נחשפים ישירות לשמש.  
  • הקפדה על תחזוקה שוטפת של עור הפנים באמצעות שימוש במוצרי קוסמטיקה המיועדים לעור בוגר ולמניעת קמטים. 
ניתן לשמור על העור גם באמצעות אימוץ אורח חיים בריא יותר:
  1. הקפידו על תזונה נכונה. הגבירו את צריכת הפירות והירקות. ירקות מועילים במיוחד: גזר, כרוב ובטטה- לשמירה על הרקמות והתאים, ולהגנה מפני הרדיקלים החופשיים. ברוקולי, כרובית ופלפל- מכילים כמות גבוהה של ויטמין C שהוא אנטי אוקסידנט יעיל במיוחד. ירקות ופירות יעניקו לכם את מגוון הרכיבים החיוניים לעורך על מנת לשמר את מעטה ההגנה הטבעי של העור, ולהגביר את קצב ייצור התאים החדשים.
  2. שתו  לפחות 6-8 כוסות מים ליום. המים תורמים לגמישות ולחות העור ועל ידי כך למראה בריא ורענן.
  3. בצעו פעילות גופנית לפנים. כדי לטפח את הפנים, בדומה לשאר הגוף, צריך לשמור על "כושר". בצעו את התרגילים הבאים, לפחות פעם ביום: חיזוק העיניים- יש להניח את האצבעות על הרקות ולעצום את העיניים בחוזקה. ספרו עד שלוש ופתחו בעוצמה. חיזוק שרירי הפנים התחתונים- יש לסגור את הפה ולהצמיד היטב את הלסתות, תוך זקיפת הצוואר. בטאו בחוזקה את האותיות x ו- u בהפרש של שלוש שניות. מומלץ לחזור על התרגיל 10 פעמים.
בנוסף, אנחנו שמחים לפנק אתכן בקופון הטבה ייחודי לחברי מועדון הלקוחות בלבד! מוס ניקוי אינוביישן בפורמולה משופרת במחיר לכל כיס! לחצו להדפסת הקופון 
אנחנו מזמינים אתכן להצטרף לעמוד הפייסבוק שלנו www.facebook.com/sebocalm שם אנחנו תמיד דואגים לענות לכם על כל השאלות, לקיים תחרויות עם מתנות ולעדכן בכל מה שחדש ומעניין.

2 תגובות:

  1. אני ממליצה בחום על המוצרים של סבוקלם! מאוד אוהבת את כל מה שניסיתי עד כה (וניסיתי הרבה)

    השבמחק