יום ראשון, 29 ביולי 2012

מהפכה בעולם צבעי השפתיים!


כולנו אוהבים שמפתיעים אותנו...
הפעם כשהשליח הגיע והגיש לי את השקית (שאתם רואים בתמונה), 

התרגשתי נוכח המותג ומייד בדקתי מה מחכה לי בשקית...
בשקית התחבא שפתון מהמם של Yves Saint Laurent


מס' 11 - ROUGE GOUACHE - אדום גואש


כך הוא נראה על העור:

השפתון עמיד לאורך זמן, קל ונוח לשימוש בזכות המברשת.
הפעם ההפתעה הצליחה לקלוע בול לטעם שלי ושלחו לי צבע מהמם..... 
תודו שזה כיף :-)
מותג המעצבים הבינלאומי Yves Saint Laurent משיק את Rouge Pur Couture Vernis À Lèvres
קטגוריה חדשה לשפתיים: מוצר איפור המשלב צבע טהור, עמידות וברק לנשים הרוצות הכל !

לשפתונים החדשים 19 גוונים אופנתיים, חושניים, מרגשים ומעוררים, מהגוונים העדינים ועד לנועזים ביותר:


19 גוונים:
ROUGE PUR COUTURE VERNIS À LÈVRES
מס' 1 VIOLET EDITION מהדורה סגולה
מס' 2 BRUN GLACE חום מבריק
מס' 3 BRUN CACHEMIRE חום קשמיר
מס' 4 MAUVE PIGMENTE ארגמן ססגוני
מס' 5 ROUGE VINTAGE אדום וינטאג'
מס' 6 CAMEL CROISIERE קאמל
 מס' 7 CORAIL AQUATIQUE אלמוג ים:
מס' 9 ROUGE LAQUE אדום לק:
מס' 10 ROUGE PHILTRE שיקוי אהבה באדום
מס' 11 ROUGE GOUACHE אדום גואש
מס' 12 CORAIL FAUVE אלמוג חום-זהוב
מס' 13 ROSE TEMPERA ורוד טמפרה
מס' 14 FUCHSIA DORE פוקסיה זהובה
מס' 15 ROSE VINYL ורוד ויניל
מס' 16 POURPRE PREVIEW ארגמן
מס' 17 ENCRE ROSE ורוד
מס' 18 ROSE PASTELLE ורוד פסטל
מס' 19 BEIGE AQUARELLE בז':

מחיר מומלץ לצרכן: 180 ₪
להשיג ברשתות הסופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם, אפריל 



  • דרך חדשה לאפר את השפתיים – סוג חדש של ברק לשפתיים. רעננות מתמשכת, עמידות לאורך זמן, נוחות השימוש. מרקם חדשני אולטרה-מבריק, בעל כיסוי דק ועדין.
  • פריצת דרך: טכנולוגיה המסייעת להגביר ולהעצים את הצבע והברק. מוצר איפור השפתיים, המסוגל להעניק לשפתיים ברק חדש, צבע עמוק, מרקם קליל ועמיד לאורך זמן. 
  • מארז יוקרתי ואלגנטי, המוצע בבקבוק שחור עם אפליקטור מהפכני ואיכותי המבטיח קו נקי, מדויק ומוגדר היטב.

דרך חדשה של איב סאן לורן לאפר את השפתיים... מאז ומתמיד הציג איב סאן לורן שגרת איפור ומחוות המציעות תשובות וחזון לאורח החיים ולמהות היופי. "טוש אקלה" הוא דוגמה מושלמת. עם אותה התשוקה ואותו הרצון איב סאן לורן יצר את רוז' פור קוטור ורני א-לוורה.

מהפכה:  
רוז' פור קוטור ורני א-לוורה– מהפכה בעולם צבעי השפתיים, 19 גוונים אופנתיים וחושניים במרקם משי וזוהר. התשובה לנשים הרוצות הכל, מסרבות להתפשר, רוצות שפתיים עטופות בצבעים מרהיבים וסוג חדש של ברק, רוצות לחשוף את היופי האמיתי של השפתיים עם תחכום וקלילות.
רוז' פור קוטור ורני א-לוורה, לא בדיוק שפתון, לא בדיוק גלוס, אבל הרבה יותר מאשר צבע לשפתיים. דרך חדשה לאפר את השפתיים, דור חדש של צבע לשפתיים.

הפתיעי מבלי לבגוד באני האמיתי שלך:
השראה חסרת מעצורים. פואמה הנכתבת בצבעי הפיתוי. הגדרת השפתיים בצבע המתאים ובהתאם למצב הרוח. הפתיעי מבלי לבגוד באני האמיתי שלך.
רוז' פור קוטור ורני א-לוורה מעניק רעננות מתמשכת, עמיד לאורך זמן, קל ונוח לשימוש. מרקם חדשני, רך ואולטרה-מבריק, בעל כיסוי דק ועדין. מוצע ב- 19 גוונים עמוקים שנוצרו על ידי לויד סימונדס, המנהל האמנותי של איב סאן לורן.
רוז' פור קוטור ורני א-לוורה- כלי הנשק האולטימטיבי במשחק הפיתוי. האפקט ממשיך ומתמשך. ללא צורך במשיחת שכבה תחתונה וללא תחושה דביקה. חופש הנכתב בתנועת מכחול.

טכנולוגיה פורצת דרך:
רוז' פור קוטור ורני א-לוורה- פריצת דרך טכנולוגית, מוצר חובה עם עמידות יוצאת דופן. רענן וקל, מרקם שאינו נוזל ואינו נמרח. השפתיים משוחות בסוג חדש של ברק וצבע וההנאה מתחזקת על ידי תחושה יוצאת דופן של נוחות.
רוז' פור קוטור ורניס א-לוורה, טכנולוגיה המסייעת להגביר ולהעצים את הצבע וברק. נשים יכולות לקבל את הכל, בעזרת שרביט קסמים קטן אחד, המסוגל להעניק לשפתיים ברק חדש, צבע עמוק, מרקם קליל  ועמידות לאורך זמן. 
רוז' פור קוטור ורני א-לוורה- פורמולה המבוססת על שיטה חדשה  “Lifeproof Color Emulsion
אתיל צלולוז, פולימר חדשני עמיד במיוחד הנמצא בשימוש בשוק מוצרי המזון במטרה לצפות את המזון ולהעניק לו ברק מפתה, אשר נמהל עם שמן מרכך ושמן סיליקון, המתאימים לו באופן מושלם, והופך לתחליב בתוך בסיס של מים.
עם המריחה, מתקבלת תחושה של רכות ונוחות על השפתיים שאין שנייה לה. המים מתנדפים, זאת כדי לאפשר למספר טיפות סיליקון לעלות לשכבה החיצונית של השפתיים ולצפות אותן בשכבה דקה וחלקה של ברק, ללא תחושה דביקה או שמנונית. השפתיים זוהרות בסוג חדש של ברק.
תהליך ההתנדפות נמשך כשטיפות השמן נאספות יחדיו כמו כוורת, ומבטיחות מבנה גמיש במיוחד וייחודי. הוא יוצר שכבה דקה, עמידה לאורך זמן המעניקה גמישות אמיתית, נוחות ועמידות. הודות למינון העדין של פיגמנטים וחומרי צבע, הפורמולה מעניקה אינטנסיביות עשירה מבלי להכביד.
התוצאה: התחכום של צבע זוהר ממלא את השפתיים בתחושה של ברק חדש.

עיצוב:
בקבוק שחור אלגנטי ויוקרתי, נמשח עם אפליקטור, בעל צורה חדשנית ומתוחכמת.

אפליקטור מהפכני ואיכותי:
אפליקטור עם ביצועים גבוהים המותאם לפורמולה הדינמית. העיצוב השטוח שלו, אידיאלי למשיחה אחידה. הקצה הדק מצייר קו מתאר מדויק להפליא. השיפוע עוצב במיוחד ומאפשר לשלוט בכמות לדיוק גבוה יותר, ומבטיח פיזור טוב יותר של הצבע.

יצירתיות מרוכזת – המאסטרו לוייד סימונדס:
"ההשראה שלי קשורה לזיכרון שמעורר הצבע של בית איב סן לורן, שלושה גוונים של אדום, המשמשים כתווים עליונים: אדום, כתום ופוקסיה. גוונים נוספים באו אחריהם באופן טבעי, כשהרצון היה ללוות את הנשים כל יום: וכך נולדו גווני הבז', הגוונים הורודים, שהם עבור שפתון כמו שסוודר קשמיר עבור ארון הבגדים. משהו ללבוש ולשכוח מקיומו. סדרה של 19 גוונים ללוות את כל מגוון הרגשות של הנשים.    
המגבלות הטכנולוגיות אתגרו אותי. חיברתי מחדש פלטת צבעים בשיתוף פעולה מלא עם המעבדות. בסופו של דבר, הצלחנו ליצור גוונים ברורים, למרות שכשהתחלנו את הפרויקט נראה היה שנוכל ליצור רק צבעים גדושים בפיגמנטים. 
רוז פור קוטור ורני א-לוורהכולל הכל: חדשנות טכנולוגית לצבע עמיד לאורך זמן ואפקט מבריק חדש. ברק בשילוב עם נוחות יוצאת דופן. טכנולוגיה מתקדמת המשרתת את הנשים עם סימן ההיכר של איב סן לורן שאינו ניתן לחיקוי: הגברת האפקט הרבה מעבר להווה. להציע להן בחירה, לא להכתיב להן.
עם רוז' פור קוטור ורני א-לוורההנשים יכולות ליצור את שגרת היופי שלהן. הן יכולות לבחור את עוצמת הצבע הרצויה להן למשך היום או במראה מסתורי יותר לשעות הערב. גוונים עשירים מהווים את לב הסדרה תוך מתן תשומת לב לצבע עמיד לאורך זמן הנשאר קל, אוורירי ואלגנטי במיוחד.  רוז פור קוטור ורני א-לוורהמעניק לשפתיים ברק במידה הראויה, ברק שאיננו מוגזם, ללא נצנוצים, ללא הדגשות של זהב. פשוט צבע טהור על השפתיים שלך.
עם העיצוב השטוח, הנטוי והמעוגל שלו, האפליקטור האיכותי מבטיח קו נקי, מוגדר היטב. הוא הופך כל אישה לאמנית האיפור שלה עצמה. אנחנו מציעים לה את הצבעים הטובים ביותר המתאימים למצב הרוח שלה: שגרת יופי חדשה בחייה." לויד סימונדס – המנהל האמנותי של איב סן לורן – בתחום האיפור
       
מה הנשים אומרות?

עםROUGE PUR COUTURE VERNIS À LÈVRES  משיחת צבע על השפתיים הופכת לרגע של עונג. הנאה המתחזקת על ידי השימוש במוצר המהפכני הזה. כל אישה יכולה ליצור את הסגנון האישי שלה ולמרוח שכבה אחת או שתיים, אפילו למשוח צבע על צבע, כדי ליצור אפקטים שונים. היא יכולה ללכת בעקבות האינטואיציה שלה, לעשות כל מה שהיא רוצה ככל שעולה על דעתה.
"סופר שיקי", "מחזק ומגביר את היופי", "ברק מדהים", "מעולם לא נראה כמותו", "תחושה חדשה", "ברק דמוי מראה", "כמו נייר כרומו", "נוחות שלא תאמן" "אני רוצה אותו כל הזמן", "מתמזג עם השפתיים שלי".

*גילוי נאות: קיבלתי את השפתון להתנסות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה