יום ראשון, 5 באוגוסט 2012

טכנולוגיה לא פולשנית לעיצוב הגוף !


הוזמנתי לאירוע השקה של סינרון מדיקל המשיקה 2 מכשירים לא פולשניים:
וולה שייפ - מטפל בהצרת הייקפים וצלוליט, 
אולטרה שייפ - מטפל בפירוק תאי שומן, חיטוב הגוף ומיצוק העור.
במהלך האירוע קיבלנו הסברים על המכשירים החדשים ועל דרך פעולתם, כמו-כן הדגימו לנו כיצד המכשירים פועלים.


מבית "סינרון מדיקל" - טרנדים, חידושים ואסטרטגיה
החברה הגדולה בעולם ומובילת השוק  בתחום המכשור הרפואי- אסתטי

סיפור ההצלחה של "סינרון מדיקל" ידוע כבר בכל העולם –  חברה ישראלית הנסחרת בנאסד"ק -  בראשותו של ד"ר שמעון אקהויז, מבכירי תעשיית ההייטק והמכשור הרפואי בישראל. באמתחתו של אקהויז, ממציא ה- IPL, כ- 17 פיתוחים רפואיים נוספים, ד"ר אקהויז אף קיבל את פרס החדשנות לישראל לשנת 2009.
"סינרון מדיקל", החברה הגדולה בעולם ומובילת השוק בתחום המכשור הרפואי- אסתטי, רכשה לאחרונה, את החברה הישראלית "אולטרה-שייפ", על מנת לקדם את המיצוב האסטרטגי שלה כמובילת השוק העולמי בתחום עיצוב הגוף ולספק את מכלול הפתרונות בטכנולוגיות בלתי פולשניות.
כמו כן, סינרון רכשה לפני כשנתיים את ענקית הלייזר האמריקנית  Candela בעלת מוניטין של 40 שנה בתחום,   ובכך הפכה לגדולה בעולם בתחום המכשור הרפואי לתעשיית האסתטיקה. 
"סינרון מדיקל" חרטה על דגלה  לספק את מיטב הכלים המדעיים לטובי הפלסטיקאים והדרמטולוגים בארץ ובעולם. לצורך כך משקיעה  החברה משאבים יוצאי דופן במחקר בכל העולם. 
כמובילת השוק גם בישראל, מציגה  "סינרון מדיקל" כיום, אסטרטגיה כוללת לעיצוב הגוף, המבוססת על טיפולים בטכנולוגיות שונות,  ומספקת כיום את מכלול הטיפולים הדרושים  על מנת להגיע לתוצאות אופטימליות לעיצוב הגוף באופן בלתי פולשני.
סינרון מוכרת ישירות בארה"ב, ישראל וסין ובאמצעות למעלה מ-40 מפיצים ברחבי העולם. לכל  מכשירי החברה, אישורים רגולטוריים בהתאם לצרכי השווקים השונים, לרבות אישורי  ה-FDA, וה-CE.


Ultrashape""  - מכשיר חדש ולא פולשני
לפירוק תאי שומן, חיטוב הגוף ומיצוק העור בטכנולוגיית אולטרה סאונד ממוקד
Ultrashape– מכשיר חדש ולא פולשני, המיועד לפירוק תאי שומן בטכנולוגיית אולטרה-סאונד ממוקד.  הפיתוח החדש מהווה צעד נוסף במגמה העולמית של טיפולים לא פולשניים לעיצוב הגוף.
 ה- Ultrashape החדש-  הינו מכשיר מתקדם לטיפול מרפאתי אשר מאפשר  למטופלים לצמצם היקפים על ידי פירוק מצבורי השומן בגלי אולטרה סאונד באלומה ממוקדת- המכשיר פועל בטכנולוגיית VDF  הייחודית, המאפשרת לכוון גלי אולטרה סאונד לשלושה עומקים שונים באותו טיפול, ובכך לטפל בשכבת שומן גדולה יותר בכל טיפול.  הטיפול במכשיר האולטרה שייפ -  הנו הליך בטוח, פשוט, ללא הרדמה או אשפוז.  הטיפול הוכח מדעית וקלינית  - ביותר משבעה ניסויים קליניים מבוקרים המוכיחים את יעילות הטכנולוגיה.הטיפול במכשיר מתאים לכל גווני העור, ואינו מצריך זמן החלמה או התאוששות.  
מהלך הטיפול:  הטיפול מתבצע על מיטת הטיפולים, ואורך כ 60-90 דקות. המטפל מעביר מתמר אשר פולט גלי אולטרה סאונד באלומה ממוקדת על האזור המבוקש.  הטיפול אינו כואב ואינו מצריך אלחוש או הרדמה.  
סדרת הטיפולים כוללת בד"כ  3 טיפולים בהפרש של שבועיים בין טיפול לטיפול. כשבועיים נדרשים לגוף על מנת לפנות את תוצרי פירוק השומן.  
תוצאות הטיפול: לאחר חודש וחצי, בסיום סדרת הטיפול, ייהנו המטופלים מהצרה ממוצעת של 3.5-6.3 ס"מ בהיקף האזור המטופל, מקביל למידה אחת עד שתי מידות במכנסיים!.
למי מתאים הטיפול? ד"ר שלומית הלחמי, מומחית לרפואת עור, מסבירה כי הטיפול מתאים לגברים ונשים בעלי מבנה גוף בינוני, אשר סובלים ממצבור שומן  נקודתי בגוף, כגון בטן, מותניים וירכיים.      
לאחר הטיפול: החזרה לשגרה הנה מידית ואין צורך במנוחה.  העור באזור המטופל נותר חלק ואחיד במראהו. ע"פ רוב לא תהיינה תופעות לוואי. כמו כן התזונה המומלצת לאחר הטיפול ובזמן הטיפולים היא דיאטה דלת שומן וסוכר וזאת על מנת  לאפשר לגוף לצרוך את השומן שהתפרק בזמן הטיפול.
מכשיר ה-Ultrashape החדש, מבוסס על טכנולוגיה מוגנת פטנט הנקראת Vertical Dynamic Focus (VDF) הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת לכוון את אלומת האולטרה סאונד הממוקד לשלושה עומקים בו זמנית ולפרק כמות גדולה עוד יותר של תאי שומן באותו הטיפול. הטכנולוגיה הושקה בכל העולם במהלך 2012 ועתה מושקת  גם בישראל.   
האולטרה שייפ  הוכיח את יעילותו ביותר מ- 200,000 טיפולים שבוצעו בעולם. הטכנולוגיה מיקמה את עצמה כטיפול אולטימטיבי לאנשים אשר אינם מעוניינים בהליך פולשני ומסכן.  
אחד השווקים המצליחים באירופה הוא דווקא השוק הטורקי. בניגוד לאירופה, הכלכלה הטורקית נהנתה  מ-8% אחוזי צמיחה בשנת 2011 והדבר ניכר גם בהוצאה על אסתטיקה.  אולטרה שייפ נכנסה לטורקיה בשנת 2009 (עם המכשיר הקודם) ותוך זמן קצר כבשה את שוק חיטוב הגוף המקומי. בטורקיה ישנם היום יותר מ-20 מרכזים רפואיים המציעים את הטיפול והוא זוכה לסיקור נרחב בתקשורת המקומית.
אחד הרופאים הראשונים שהחלו להשתמש במכשיר הוא ד"ר אלי קארים דילר, נשיא האיגוד הטורקי לרפואה אסתטית. לדילר, רופא אסתטי בהכשרתו, קליניקה מצליחה באיסטנבול המתמקדת בטיפולים חדשניים בלתי פולשניים לפנים ולגוף. ד"ר דילר נמצא גם בשיתוף פעולה צמוד עם מחלקת המחקר והפיתוח של אולטרה שייפ כדי לעבוד על הפיתוחים העתידיים של החברה.
בישראל מתבצע הטיפול באמצעות מכשירultrashape  במרפאות רופאים בלבד.

 

Velashape-2  -המכשיר החדש בסדרת "וולה-שייפ"  מבית "סינרון מדיקל" – הצרת היקפים וטיפול בצלוליט
"סינרון מדיקל", ענקית המכשור האסתטי, משיקה מכשיר חדש בסדרת "וולה שייפ". Velashape-2–  מיועד למיצוק העור, הצרת היקפים וטיפול בצלוליט, באמצעות גלי רדיו, אור, ואקום ועיסוי מכני, הפועלים סינרגטית להצרת היקפים וטיפול בצלוליט, לעור מתוח ולגזרה חלקה וחטובה יותר.
המכשיר  הינו בעל עוצמה גבוהה במיוחד, והוא מבוסס   על   טכנולוגיית ה elōs™ - שפותחה בלעדית על ידי סינרון מדיקל.  

 השיטה: טכנולוגית ה- elos  - המשלבת בין גלי רדיו (Bi-Polar RF)  עם אנרגיית אור אינפרא אדום (IR), ובשילוב עיסוי ואקום ועיסוי מכני. השילוב הסינרגי בין תצורות האנרגיה מעלה את המטבוליזם של תאי השומן תוך כדי הגדלת זמינות החמצן לתאי העור והשומן, שיפור ניקוז נוזלים לימפטיים והידוק העור.
התוצאה: הטיפול באמצעות 2-velashape  נותן מענה הן לרקמות העמוקות יותר והן לשכבות העור החיצוניות, ומביא להצרה מוחשית של ההיקפים באזור הטיפול,  וכן לתוצאה אופטימלית בהפחתת צלוליט תוך קבלת מראה חלק ומוצק, ומתוח יותר של פני העור. תוצאה משמעותית מתקבלת כבר לאחר  טיפול 1 בלבד! סדרת טיפול רגילה מבוססת על 4-6 טיפולים.
VelaShape-2   מאושר ע"י ה- FDA  להצרת היקפים, והוא הוכח בניסויים קליניים באתרים שונים בעולם, כיעיל בצמצום משמעותי של היקפים עד לטווח של 7.5 ס"מ. תוצאות אלה חוזרות על עצמן  ביותר משלושה מיליון טיפולים שבוצעו באמצעות מכשירי וולה -שייפ ברחבי העולם.

מהלך הטיפול: לאחר אנליזה, מדידות חיצוניות לבדיקת היקפים ובדיקת מצב הצלוליט והשומן, מסמנים את אזור הטיפול ומורחים את העור בקרם מיוחד.  הטיפול עצמו מתבצע בעזרת ידית טיפול, שאותה מחליקים על גבי העור תוך העברת אנרגיות הטיפול לעור. הידית הגדולה מיועדת לשטחים גדולים יותר ובעיקר לטיפול בצלוליט, והשנייה מיועדת לאזורים קטנים או בעלי נגישות  נמוכה, וכן לחיזוק האפקט המתקבל בידית הגדולה.  הטיפול עצמו נעים, וניתן לחוש בחום מצטבר בשכבות העור. לא נדרש זמן החלמה. משך הטיפול בין חצי שעה לשעה (תלוי בגודל האזור המטופל).

טיפולי וולה-שייפ נעשים אצל מומחים לכירורגיה פלסטית, או במרפאות דרמטולוגיים.
מחיר מומלץ לסדרה של 6 טיפולים: כ- 6,500 ₪.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה