יום רביעי, 15 באוגוסט 2012


את זה עוד לא ראיתי, ואני בטוחה שגם אתם עדיין לא ראיתם....
כמה יצירתיות וחדשנות בעיצוב חדרי נוער!
כבר כשנכנסים לסטודיו של אריק בן שמחון שמים לב שמדובר במעצב כשרוני ויצירתי, והסגנון שלו פשוט לטעמי!
הוזמנתי להכיר את קולקציית חדרי הנוער החדשה - Tool Box!
אחרי שכבש כמעט כל פסגה לה מייחל מעצב ישראלי, כולל השתתפות בתערוכת העיצוב הגדולה במילאנו, יוצא המעצב אריק בן שמחון, מהשמות המדוברים בעולם העיצוב הישראלי עם קולקציה של חדרים לנוער.
"הקולקציה הזו מעולם לא היתה כלולה בתוכניות שלי, אומר אריק בן שמחון, "הפצרות מצד לקוחות, בעקבותיהם מחקר שוק שערכתי, ממנו עלה כי ההיצע בשוק דל וסובל משבלוניות וחוסר מקוריות, הביא אותי להחלטה כי גם לבני העשרה מגיע להנות מסביבה מעוצבת".
כאב לשני בני נוער, מכיר בן שמחון את הדרישות והצרכים של בני הנוער בקשר לחדר השינה שלהם, שלא משמש רק לשינה אלא למקום משכנם לאורך רוב שעות היממה.
שילוב של הבנה זו יחד עם הידיעה כי בני הנוער מעדיפים לקבל החלטות בעצמם ונוטים לעצב את חדרם לפי טעמם האישי, לצד הרצון להעניק מראה עיצובי- עכשווי שיענה על צרכיהם, "הוליד" קולקציה של שלושה חדרי שינה דינמיים.


Tool Box


הקולקציה כוללת 3 חדרי נוער בצבעים: לבן, כחול וטבעי- המיטות מרופדות בעור או במגוון בדים לצד סדרת אביזרים- פריטים עיצובים משלימים, 
כמו שידות ליד המיטה, שולחנות צד, ארונות ועוד המספקים מענה לצרכי בני הנוער ומאפשרים טביעת ידם האישית בחדרם.

בראשי המיטה מצויים כיסים המשמשים לאחסון מגוון הגאדג'טים, האהובים על בני נוער כמו טאבלט, נייד וגם למשקפיים.

בנוסף, עיצב, בן שמחון, המכיר את הבלגן המאפיין את חדריהם של בני הנוער, סדרה של אביזרים שתכליתם לעזור להם בסידור וארגון שלל החפצים שברשותם ושהם אוהבים לאגור- כמו מתלים לתכשיטים ממסמרי זהב לתליה בשולחן המחשב, קיר עם אביזרי תליה, אביזרים עם מגנט, אביזרי אחסון חפצים, ספרים, מדפים ועוד.

20 מדבקות במגוון דוגמאות עומדים לבחירת הנער/ה להדבקה על דלתות ארון הבגדים, כמו: לוח שנה, אותיות, דמוי עץ צבעוני ודוגמא של נקודות בשחור עם שפם צהוב. כאשר, כל כמה זמן, יוכלו להחליף את המדבקה.
בתמונות למעלה 2 ארונות מתוך קולקציית חדרי הנוער של אריק בן שמחון, צילום: Itay Sikolski


בן שמחון רואה באביזרים אילו "ארגז כלים" באמצעותו יכול הנער לתת פרשנות אישית לחדרו, כשהמוטו הוא- "אני נותן לך ארגז כלים ואתה מעצב את החדר כרצונך".
לצידם מוצגים שולחנות עבודה, ארונות, שידות ומגירות אחסון.
חדרי נוער בן שמחון, אריק צילום: ITAY SIKOLSKI
חדרי נוער אריק בן שמחון, צילום: איתי סיקולסקי

לדבריו, החדרים עוצבו בהשראת בית המלאכה שם תלויים כלי העבודה על הקיר, חשופים ונגישים לעיני אנשי המקצוע.

לצד הקולקציה של הרהיטים והאביזרים מציע בן שמחון קולקציה של מצעים המיובאים מהולנד הכוללים, בשלב ראשון 3 סטים בהדפסים עדינים, עשויים בדי כותנה איכותית וקולקציה של מגבות, חלוקי רחצה וחולצות טריקו המיוצרים במיוחד עבור בן שמחון.

בסוף שרשרת החידושים עומדים אופניים עירוניות המותאמות לבני הנוער, מעוצבים ע"י צוות הסטודיו של אריק בן שמחון המאופיינים בצבעוניות ובהתאמה לנסיעה ברחובות העיר.

את הקולקציה מלווה אייקון של דובי בצבעי שחור-לבן- פרי עיצובו של בן שמחון, אשר מוטבע על ראשי המיטות מעור ועל חלק מהקולקציה.  

ועוד כמה מוצרים וגאדג'טים שאהבתי:

דוג' למחירים-
שולחן עבודה   -   6200 ₪.
ארון   -   8200 ₪.
מדבקה   -   500 ₪.
מיטה   -   8600  -11400 ₪.
שידה לצד מיטה   -   1600 ₪.
קיר מדפים   -   6800 ₪.

על אריק בן שמחון-
בן שמחון, החל את הקריירה המפוארת שלו בגיל 24, ללא השכלה והכשרה בתחום, כאשר עבודותיו הראשונות היוו חלק מפרויקטים מסחריים במלונות, מועדונים, מסעדות וכו'.
בשנת 2009 נבחר יחד עם עוד 11 מעצבים בינלאומיים להשתתף בתערוכת העיצוב החשובה בעולם SUPER STUDIO  במילאנו ובכך היה לאחד המעצבים הישראלים הראשונים שהשתתפו בתערוכה חשובה זו.
הסגנון הייחודי המזוהה עם יצירותיו, סגנון המשלב מודרניות ותחכום קלאסיות והומור זוכה להערכה רבה מזה שנים. עיצוביו של אריק בן שמחון מפארים את בתיהם של האנינים שבתושבי המדינה וגם כמה מהמוסדות המלונות, המועדונים, המסעדות והברים הידועים והמצליחים בישראלהסטודיו של אריק בן שמחון, בניהולה של אשתו, עמליה בן שמחון שעזבה קריירה כעורכת דין ועובדת עימו, נפתח בשנת 1993 ובשנים האחרונות הוא הפך למוקד עליה לרגל לצרכן בעל מודעות אסתטית ועיצובית גבוהה.
בסטודיו של אריק בנחלת בנימין, ניתן למצוא פינות ישיבהחדרי שינה ושולחנות כתיבה, כשהקו המנחה בעיצוב הרהיטים הוא פשטות כמו גם תחכום ואלגנטיות, רהיטיו המעוצבים בסגנון מודרני עם נגיעות קלאסיות והומוריסטיותכל הרהיטים היוצאים תחת ידו מוקפדים עד הפרט האחרון ועיצובם יוצא דופן
"אני מעצב ומייצר את החלום שלי, אני מנסה להציע אלטרנטיבה, בית שהוא אוסף של פריטים שנאספו במשך השנים ושלכל פריט בבית יש חיי מדף ארוכים. אין לי ספק שאם מישהו נכנס אליי לחנות הוא יודע מי גר פה."
נאמן לתפיסת עולמו, השירות כולל התייחסות לחלל שבו אמורים הרהיטים להיות ממוקמים, לאופיו ולאישיותו של הלקוח ולצרכיו המיוחדים.
בן שמחון מקפיד לשלב פריטים אותם יכולים לרכוש גם אילו שלא נמנים על אוכלוסיית בעלי ממון וזו מתוך אידיאולוגיה שלכל אחד מגיע לפחות אביזר מעוצב אחד בביתו.

כולכם מוזמנים לבקר בסטודיו של אריק בן שמחון, רח` נחלת בנימין 110 תל אביב.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה