יום ראשון, 5 באוגוסט 2012

הקרנה מיוחדת של ספיידרמן המופלא!


הוזמנתי להקרנת בכורה של הסרט ספיידרמן המופלא בחסות מותג הלקים OPI !

חברת OPI  אשר ידועה בשיתופי הפעולה הרבים שהיו לה עם דיסני ודמויות מעולם האופנה והמוסיקה.
מקדישה  את הקולקציה הזו לאגדה של איש העכביש "ספיידרמן"
הסרט הוקרן בקולנוע רב חן שבכיכר דיזינגוף!
לפני תחילת הסרט היו עמדות של מריחת לקים מתוך הקולקציה שהושקה בהשראת הסרט:

ספיידרמן שולח  את קוריו, אל הקולקציה האחרונה של  .OPIאשר צפויה לצאת במהלך מאי יוני 2012.  ענקית הלקים אשר החליטה לנסות ולהציל יחד אתו את עולם הטיפוח והיופי, הכניסה בקולקציה זו 6 גוונים נועזים המתואמים בדיוק  לצבעים של איש העכביש ומה שמסמל אותו. בין הצבעים נמצא את הצבעים ורוד, קורל כחול חצות, ירוק צהבהב, אפור מטאלי כהה ולבן, בנוסף טופ קוט סדוק, אשר מתפוצץ על כל צבע. וכל גוון מקבל אתו מראה סדוק ומפוצץ.

Your Web or Mine– ורוד
Call MeGwen-Ever– קורל
Into the Night– כחול חצות
Just Spotted theLizard– ירוק צהבהב
Number One Nemisis– אפור כהה מטאלי
MyBoyfriend Scales Walls– לבן

מחיר לצרכן: 65 שקל. להשיג ברשת נייל סטודיו ומרכזי הטיפוח המקצועיים.

קצת על הסרט:

ספיידרמן חוזר למסך הגדול בפרק נוסף בתלת-מימד. ספיידרמן המופלא הוא סיפורו של תיכוניסט בשם פיטר פרקר (אנדרו גארפילד, הרשת החברתית). הוא מוצא עניין בבת כיתתו, גוון סטייסי שמה (אמה סטון, בגרסה בלונדינית), המסבכת את חייו במספר דרכים.
ראשית, היא האסיסטנטית של מדען בשם דוקטור קורט קונורס (ריס איפנס), העומל על פריצת דרך גנטית שתאפשר להכליא בין זנים שונים.
במהלך סיור במעבדה נעקץ פרקר בידי עכביש שתפקד כחיית מעבדה, ומגלה כי יש לו כוחות-על המזכירים תכונות עכבישיות: טיפוס על קירות ותקרות, רפלקסים חדים יותר, עוצמה פיזית ועוד.
פרקר מתחיל להילחם בפשע כגיבור-על חבוש מסכה המכונה ספיידרמן, בתחילה ממניעים אגואיסטיים, ומוצא עצמו נרדף על-ידי משטרת ניו-יורק, ברשות קפטן סטייסי (דניס לירי), אביה של אהובתו.
כאשר לטאה ענקית ומעוותת מטילה אימה על העיר, ייאלץ ספיידי לגייס את כל כוחותיו כדי להגן על היקרים לו ולפתור בעיה שהוא עצמו יצר.

הסרט מוצג בתלת מימד.

וזה הטריילר עם תרגום לעברית:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה