יום ראשון, 21 באפריל 2013

שיתוף פעולה מרגש של בפנטן ועמותת חיבוק ראשון



אני בטוחה ששמעתם על העמותה: "חיבוק ראשון" ועל המותג: "בפנטן".
ואם לא שמעתם אז אתם חייבים להכיר!!!
כשהוזמנתי לאירוע בו הכריזו על שיתוף הפעולה הסתקרנתי לדעת על מה מדובר...

לאירוע הוזמנו אמהות ותינוקות / ילדים, הכרנו את המותג בפנטן, ושמענו על סיפור החיים המרגש של מנכל"ית העמותה סיון שננטשה בעצמה ואומצה ע"י משפחה ישראלית ולמעשה ניהול העמותה הוא סגירת מעגל עבורה!!
צפינו בסרטון שגם אתם חייבים לצפות בו:

ליה שומרון פינדר העבירה לנו סדנה להכנת שייקים בריאותיים, ובסיום האירוע קיבלנו שי...


ועדיין לא סיפרתי לכם על שיתוף הפעולה המדהים.....
עכשיו כשאתם מכירים את העמותה, אני בטוחה שאתם סקרנים... אז הנה כל הפרטים:


מותג בפנטן למניעה וטיפול בתפרחת חיתולים מבית באייר יוצא בשיתוף פעולה עם עמותת חיבוק ראשון למען תינוקות נטושים בישראל
שיתוף הפעולה הרב ממדי יבוא לידי ביטוי בגיוס משאבים, בפעילות תקשורתית ,פעילויות שטח והרתמות לסיוע לעמותה ולתינוקות הנטושים. כמו כן , במסגרת שיתוף הפעולה במהלך החודשים אפריל ומאי (2013) על כל רכישה של משחת בפנטן לטיפול ומניעה של תפרחת חיתולים מבית באייר בסופר פארם ייתרמו 5 ₪ לעמותת חיבוק ראשון במטרה לגייס כספים לקורס מתנדבות חדש לעמותה!!!
מדי שנה ננטשים כ - 300 תינוקות במחלקות היילודים של בתי החולים בישראל. על תינוקות אלה נגזרת בדרך כלל שהות ממושכת בבית החולים.עמותת חיבוק ראשון למען תינוקות נטושים בישראל, מפעילה מתנדבות אשר מדי יום ובמשך חודשים,  מעניקות לתינוקות חולים ונטושים אלו, אהבה שאיש בעולם אינו מעניק להם, עד ליום בו הם מועברים לאומנה, אימוץ, או, טיפול במוסד ממשלתי. בכדי שתינוק יקבל את הטיפול המיטבי, "חיבוק ראשון" מעניקה הדרכה מקצועית וטיפול אישי לכל מתנדבת בעמותה. כיום מתנדבות בעמותה 500 נשים בעוד עשרות מועמדות ממתינות לקורס  להכשרה שעלותה 30,000 ₪.
מותג בפנטן, למניעה וטיפול בתפרחת חיתולים מבית באייר, גאה להכריז על שיתוף פעולה עם עמותת חיבוק ראשון –במטרה לגייס את המשאבים הדרושים לפתיחת קורס הכשרה למתנדבות, וכדי לאפשר לנשים נוספות, להעניק לתינוקות הנטושים אהבה, ולענות על צרכיהם.במסגרת שיתוף הפעולה במהלך החודשים אפריל ומאי (2013) על כל רכישה של משחת בפנטן  לטיפול ומניעה בתפרחת חיתולים בסופר פארם  ייתרמו  5 ₪  למען גיוס  כספים לקורס מתנדבות חדש של העמותה.  שיתוף הפעולה ארוך הטווח, יבוא לידי ביטוי גם בפעילות תקשורתית, פעילויות שטח, והרתמות לסיוע לעמותה ותינוקות הנטושים.
" מותג בפנטן, שמח לשתף פעולה עם עמותת חיבוק ראשון, הפועלתלמען תינוקות נטושים. חברת באייר פועלת מזה 150 שנה למען למען פיתוח מוצרים בטוחים ויעילים במגוון רחב של תחומים . אחד מהתחומים המובילים בבאייר הוא בריאות העור  ובפנטן הוא המותג המוביל בו בעולם  . ככל הידוע בפנטן היא המשחה היחידה  שהוכחה במחקרים קליניים כיעילה גם למניעה וגם לטיפול בתפרחת חיתולים אפילו בקרב פגים .. .על מנת לאפשר מגע חם ואוהב חשוב לשמור על עור התינוק  ומכאן הבחירה בעמותת חיבוק ראשון, שעוסקת ימים כלילות בעזרה לתינוקות נטושים, היא אך טבעית ואנו גאים לקחת חלק ולסייע בפעילות העמותה", אומר יוסי איפרגן מנהל חטיבת התרופות ללא מרשם בבאייר ישראל .
אין ספק ,כי  מימון הכשרה נוספת  של מתנדבות, יאפשר לנשים רבות להעניק חום ואהבה לתינוקות הנטושים, עד שיימצא להם בית חם. אני בטוחה וסמוכה ,כי שיתוף פעולה עם המותג בפנטן , יתרום לעמותה ויחזק אותה לאורך כל הדרך  ",אומרת סיוון פלביץ מנכ"לית עמותת חיבוק ראשון.

אודות עמותת חיבוק ראשון:
עמותת חיבוק ראשון אשר הוקמה ע"י אשת העסקים מיכל קוריאט בשנת 2004   מפעילה מתנדבות אשר מדי יום ובמשך חודשים,  מעניקות לתינוקות חולים ונטושים אלו, אהבה שאיש בעולם אינו מעניק להם, עד ליום בו הם מועברים לאומנה, אימוץ, או, טיפול במוסד ממשלתי.בכדי שתינוק יקבל את הטיפול המיטבי, "חיבוק ראשון" מעניקה הדרכה מקצועית וטיפול אישי לכל מתנדבת בעמותה על ידי מערך עובדות סוציאליות מקצועי ביותר .

למידע נוסף על העמותה:
טלפון 03-6022457


אז גם אתם מוזמנים לקנות את המשחה אם יש לכם תינוקות ולתרום עבור העמותה המדהימה הזו!!!

משחה למניעה וטיפול של תפרחת חיתולים
ועכשיו, גם במדפים הפתוחים , ללא צורך בפניה לרוקח
ממחקרים שנערכו לאחרונה עולה כי משחת בפנטן (Bepanthen®היא טיפול המניעה היחיד אשר הוכח בניסויים קליניים כמונע ומטפל בתפרחת חיתולים אף בקרב פגים שעורם עדין במיוחד(המחקר נערך ע"י פרופסור דיויד אתרטון רופא מומחה ברפואת עור לפעוטות )
עור התינוק דק ב40%-60% בהשוואה לעור של מבוגר ולכן רצוי לשמור ולהגן עליו  על ידי יצירת שכבת מגן העמידה לאורך זמן, השומרת על רמת לחות מיטבית. כ50% מהתינוקות סובלים מתפרחת חיתולים קלה בשנה הראשונה לחייהם , במיוחד בגילאי 9-12 חודשים. תפרחת חיתולים מאופיינת באדמומיות של העור  וכאשר אינה מטופלת כראוי עשויה להתפתח לנגעים מכויבים.  התופעה נגרמת כתוצאה מפגיעה בשכבת ההגנה הטבעית של העור, והיא עשויה להיות קשורה לשינוים בתזונה, בקיעת שיניים ונטילת אנטיביוטיקה.
בדיוק לשם כך מציגה בפנטן את המשחה לטיפול ומניעה של תפרחת חיתולים, הנמכרת מזה עשרות שנים ברחבי העולם למיליוני אימהות - ועכשיו בישראל, גם במדפים הפתוחים, ללא צורך בפניה לרוקח! משחת בפנטן מכילה פרו ויטמין B5 המזרז את תהליכי הריפוי וההתחדשות של העור ושומרת על גמישותו . בנוסף מכילה המשחה  לנולין , חומר המסייע בהגנה חיצונית של העור מאחר והוא מכיל רבים מסוגי השומנים הקיימים בעור האדם. בפנטן ייחודית בכך שהוכחה מחקרית משחה בטוחה ויעילה לתינוקות מיום היוולדם , חסרת צבע, ריח, ללא חומרים משמרים וקלה להסרה ועל כן כניתנת לרכישה ללא צורך ברוקח או במרשם רופא.
משחת בפנטן עומדת בקריטריונים האידיאלים למשחת הגנה בכל החתלה: יעילות ובטיחות מחקרית מוכחת בקרב תינוקות, אינה מכילה חומרים משמרים, ללא חומרי בישום, ללא חומרים אנטיספטיים, השומרת על רמת לחות מיטבית ובכך מאפשרת לעורו של התינוק לנשום, וקלה להסרה.
בפנטן למניעה וטיפול בתפרחות חיתולים משווק באריזות של 30 גרם ו-100 גרם.
מחיר מומלץ לצרכן: 30 גרם- 34.90  ₪ / 100 גרם אריזת חיסכון -76.90  ₪
ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים וקופות החולים ללא מרשם וללא המתנה בתור לרוקח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה