יום רביעי, 13 בפברואר 2013

חורף מלא בניחוחות מדהימים....


בחורף הזה יש עוד סיבה לבקר בסופר פארם חוץ מתרופות....
יש מבצעים במחלקת הבישום! ויש ניחוחות מדהימים שלא כדאי לכם לפספס!
קצת לפני שנעלמתי לחודש, הוזמנתי לאירוע מבושם במיוחד בשיתוף פעולה של שסטוביץ ורשת סופר פארם!

הוצגו בפנינו כל הניחוחות המובילים לחורף 2013

ז'אן פול גוטייה
קלאסיק- בושם שהנו סמל הכוח הנשי המתבטא בניחוח פרחוני המשלב רכות וחושניות נועזת.
לה מאל- בושם גברי, סקסי וחושני כאשר התווים הדומיננטיים בניחוח הבושם הנם תווי מנטה, לבנדר ווניל.

איסי מיאקי
L’Eau d’Issey pour Homme Sport ספורט- בושם רענן לגבר הספורטיבי וכולל ניחוחות של ברגמוט ואשכולית, תווים עציים ורעננים של וטיבר ויוצרים ניחוח המשדר רעננות של אוויר הפסגות הפתוח.

נרסיסו רודריגז
קלאסי- for herבושם נשי וחושני המעניק שכרון חושים של ניחוח מושק חם, נשי וחושני. הרמוניית הניחוחות נפתחת בהדרגה לתווים חמימים כמו קרן שמש, ורכים כקטיפה. 

BURBBERY
ברברי בודי- בושם לנשים המשלב ניחוח נקי ורענן של מרכיבים מעודנים הכוללים תפוח ירוק פריך ותה מפתה המסמל את השתקפותה העדינה של נערת ברברי.

BULGARI
אומניה קורל- בושם לנשים, המצטרף לסדרת האבנים היוקרתית של בולגרי המעניקה משב ריח רענן וחושני בניחוח פירותיופרחוני מלטף.

גרלן
"פטיט רוב נואר" - סמל לקלאסיקה על זמנית בניחוח אלגנטי של אייקון אופנתי, בפירמידת ניחוחות ארומטית, המהווה נקודת מפגש בין האישה המעריכה קלאסיקה ומסורת משפחתית מחד, ושועטת בעקבות הזמן מאידך.

לאנוון
"אוונגרד"-בושם לגבר בתווי ניחוח אוריינטליים – עציים, לגבר הקלאסי המוקפד בסגנונו המעודן.
"ז'אן קוטור"-בושם לאישה המצהיר על סגנון ייחודי בווריאציה מתוחכמת, כאשר תום הנעורים מפנה את מקומו לפיתוי נועז,בשילוב האלגנטיות החושנית של "לנוואן".

קלווין קליין
ביוטי –בושם לנשים בעל ניחוח המגלם בתוכו את סודות היופי הנשי - שושן ויסמין חוברים יחד למחול חושני של נשיות מעודנת.
אנקאונטר - ENCOUNTER -בושם גברי המצטיין בניחוח חושני ומסקרן  ובשילוב של רעננות ופיתוי, ביטוי מובהק של גבריות כובשת.
אופוריה –בושם לאישה המפתה בעל ניחוח אוריינטלי ממכר, בעל ניחוח המשלב פירות אקזוטיים ופרחים מפתים.



כל עונה היא הבטחה להתחלה חדשה ולכל עונה יש את הניחוחות שלה וכששנה אזרחית חדשה בפתח זו הזדמנות להתחדשות. השנה האזרחית עובר רבים בישראל היא חגיגה של ממש וזהו בדיוק מזג האוויר המתאים לעבור לבישום קלאסי ועשיר האידיאלי לימים קרירים יותר.  
לאקלים השפעה ישירה על הניחוח שמתקבל על הגוף, הלחות, הטמפרטורה משפיעים על התפתחות הבושם על העור. בעונת החורף נעדיף בשמים עשירים במרכיבים המיוצרים בריכוז גבוה יותר של או דה פרפיום ופרפיום אשר עמידים על העור למשך שעות ארוכות.
ניחוחות החורף מכילים מרכיבים מתובלים ומחממים כמו: קינמון, ציפורן, ונילפטצ'ולי ואמבר. בשמים אוריינטליים- חושניים בעלי נוכחות שלא ניתן להתעלם מהם נחשבים לבשמים המתאימים יותר לעונת החורף, או לערבים מיוחדים.

להלן מספר טיפים שימושיים בתחום הבישום:
  • אזורי הבישום- יש להתבשם בבושם בנקודות הדופק על מנת שהוא ישתחרר במקצבים קבועים סביב הטבור, עוברים לנקודת דופק על מפרק כף היד, מאחורי האוזניים ומאחורי הברכיים.
  • בחורף מומלץ להתבשם בבשמי א.ד.פ המלווים אותך למשך כל היום והנם דומיננטיים יותר.
  • חשוב לזכור כי במידה ומתיזים בושם עם אלכוהול יש להימנע מאזורים חשופים ביציאה החוצה לשמש כדי למנוע הופעת פיגמנטציה על האזורים.
  • ליום יום עדיף להשתמש בבשמים קלילים ורעננים EDTאו EDPקלילים. לערב- מומלץ להשתמש בניחוחות עשירים ודומיננטיים יותר.
  • להעצמת ניחוח הבושם יש להשתמש בקרם גוף ודאודורנט תואמים.
  • על מנת לייצר חותם אישי ניתן לשלב בין מספר בשמים במקביל- המייצרים קוקטייל בישום אידיאלי בחורף.


כיצד לבחור את הבושם המתאים כמתנה ?
ריחות הנם תוצאה של קליטת כימיקלים המתנדפים באוויר, אף על פי שכמו בחושים אחרים, גורמים פסיכולוגיים יכולים למלא לא פעם תפקיד מרכזי בתחושת הריח. בנוסף, בחירת ניחוח של בושם מהווה למעשה הצהרה לגבי האדם העומד מולנו כך שניתן על בסיס זה לאפיין את הניחוחות המדויקים על פי אופיו של האדם את הניחוחות אליהם יתחבר- דבר העשוי להקל עלינו בעת בחירת מתנה. 
מירב ונונו, מנהלת הדרכה של סיסלי פריז, רינת אביבי, מנהלת הדרכה של דקלאור פריז והרצליה אשכנזי, מנהלת שיווק סחר קוסמטיקה בסופר-פארם מסבירות:
בחירת מתנת בושם לאישה
1.       אישה בוגרת, אצילית וקלאסית תעדיף ניחוחות קלאסיים ממשפחת השיפרה  כמו הבושם  סיסלי או דה סואר.
2.       אישה אלגנטית, חושנית ומסתורית תעדיף בשמים אוריינטליים הכוללים מושק, שיפרה כגון נרסיסו רודריגז, ז'אן פול גוטייה ועוד.
3.       בחורה צעירה ותוססת תעדיף מבחר ניחוחות פירותיים פרחוניים כמו איסי מיאקי, ג'ימי צ'ו, לוליטה למפיקה ובולגרי אומניה.
4.       בחורה מודרנית ועדינה תעדיף ניחוחות פרחוניים כמו קלואה, איסי מיאקי, בולגרי מון ג'סמין נואר ועוד.

בחירת מתנת בושם לגבר
  1. איש העסקים האלגנטי והמודרני יעדיף ניחוחות מתובלים עם מעט רעננות כמו איסי מיאקי קלאסי, בולגרי מאן, נרסיסו רודריגז for him.
  2. גבר מוחצן ודומיננטי- יעדיף תמיד ניחוחות אוריינטליים מעוררי תשוקה כמו קוקוריקו, לה מאל טריבאל ולה מאל של ז'אן פול גוטייה.
  3. גבר בוגר ואלגנטי יעדיף בשמים ממשפחת השיפרה כמו סיסלי- או דאיקר, או גרלן פור הום.
  4. הגבר הצעיר והתוסס יעדיף ניחוחות ימיים, אנרגטיים ומתובלים כמו בולגרי אקווה, איסי מיאקי ספורט ומון בלאן.



הרצליה אשכנזי, מנהלת שיווק סחר קוסמטיקה בסופר-פארם: "סופר-פארם מובילה את תחום הבישום בישראל ומוכרת מדי שנה כ-3 מיליון בשמים. 60% מהבשמים הנמכרים הם בשמי נשים והשאר גברים. אישה קונה בממוצע שלושה בשמים בשנה. הנכונות של הישראליות להתנסות בריחות חדשים גבוהה ביותר".
עוד מוסיפה אשכנזי כי "סופר-פארם מקיימת לאורך כל השנה מבצעים וחגיגות על בשמים ומוצרי טיפוח ויופי. בשל ריבוי המבצעים אנו רואים מגמה של חזרה לבשמים הגדולים – 100 מ"ל, וגברים אף רוכשים בשמים גדולים יותר. כעת אנו מציעים מהדורות מיוחדות של 200 מ"ל של בשמי איסימיאקי וז'אן פול גוטייה.  
מגמה נוספת עליה מצביעה אשכנזי היא בשמי הכוכבים: "כמו בעולם גם בישראל אנו רואים התלהבות גדולה מבשמים של זמרים ושחקנים: מדונה, שאקירה, ג'סטין ביבר ובקרוב יושק בסופר-פארם הבושם המדובר של ליידי גאגא".  

שיהיה לכם חורף מלא בניחוחות של בשמים!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה