יום חמישי, 6 בדצמבר 2012

הצעות למתנות חנוכה לילדים!



לא רק ריבה, חנוכה הוא הנס הפרטי של כל ילד
מעורר את כל החושים

החורף כאן!  אחד הדברים היותר מרגשים בתקופה קרירה זו זה דווקא חג החנוכה שמגיע בדיוק בזמן. הרעש של המכוניות על כביש רטוב, הריחות באוויר, השירים המרגשים ותחושה חגיגית מוארת מסביב יחד עם חמימות הנרות ואורם,  מחדיר בכולנו את ההתרגשות.   
כל הילדים יודעים שהנה עכשיו אפשר לקבל דמי חנוכה או מאידך מתנה שווה מעלה את אהבתם וציפייתם לחג זה.
דמי חנוכה או מתנה? שהרי מאז ומעולם ילדים קיבלו במתנה את דמי החנוכה , אותם דמי כיס אשר ע"פ המנהג קיבלו ויקבלו ילדים מקרוביהם.  בעבר דמי החנוכה שילדים קיבלו היו סמליים. גם הסביבון המסיונרי הזכור לטובה כמעט ונכחד.
סקרים שבוצעו בשנים האחרונות מגלים כי  74% מההורים נותנים דמי חנוכה לילדיהם. שוויים הממוצע עומד על כ-160 שקלים ₪. בקהילות חסידיות   מחלק האדמור  חנוכה לילדים. כיום נהוג בדרך כלל לחלק מטבע של חצי שקל או 10 אגורות, נתון בתוך מחזיק מפלסטיק. את המטבעות נהוג לשמור כסגולה. ואף נוהגים לתת דמי חנוכה דווקא ביום חמישי של החג.
אבל לא עוד, אם נחשוב על חלק בלתי נפרד ממה שהקדמה הביאה, זה סטנדרטים גבוהים של הכל. אם דמי כיס, זה חייב להיות בר יישום שהרי לקבל 10 ₪ זה לא ממש יספק. הילדים שלנו הגיעו לעולם של שפע ומאוד ברור להם שהחג הזה יקבלו את מה שחפץ ליבם.
מי שמתכנן לקנות מתנת חג עם מותג, כדאי שיכין את עצמו להיפרד בממוצע מסכום של  120 ₪. גם כדמי כיס, ע"פ רוב לא  נבין על מה ולמה הוצאנו כל כך הרבה. יחד עם זאת, ועם כל הפיתויים, כאן הוא המקום לבחור בתקציב המתאים לכל אחד.

אספתי כאן אוסף של משחקים ומתנות חנוכה - העשויים להלהיב את הילדים ולהשאיר אתכם בשליטה על גודל הכיס:

מעולם הסביבונים
פעם היה זה עוד סביבון, עם השנים השתכללו הדגמים והדביקו את קצב הקדמה. בחנוכה הקרוב למשל, יצאו דגמים חדשים ומוארים של הג`יי רובוטס, שהם לוחמים זריזים, קופצים, מסתובבים ונלחמים האחד בשני. לכל לוחם ג`יירובוטס יש שם משלו, זהות ומראה ייחודי, עם מאפיין אישי משלו. הדגמים החדשים המושקים לכבוד חג החנוכה מצוידים באורות מהבהבים בעיניים אשר נדלקים כאשר מסובבים את הג`יירוסקופ- ידנית או באמצעות חוט המשיכה המצורף.
מחיר מומלץ לצרכן: ג'יירובוטס עם אורות 99.99 ש"ח.

בובות לכל כיס – כל מה שבנות אוהבות:
"Mia Tanya", הנו קו בובות מצליח מבית Giochi Preziosi האיטלקית (יצרנית גורמיטי ומונסונו), שהוקם על מנת לתת מענה לילדות אשר רוצות ליהנות ממשחק בבובות איכותיות עם אביזרים להחלפה, במחיר שווה לכל כיס. חברת "הנסיך הקטן", יבואנית מוצרי תינוקות וצעצועים של המותגים המובילים בעולם, משיקה לכבוד החג  את המהדורה המיוחדת של קו הבובות מיה טניה. המהדורה המיוחדת של הבובות שעשתה עליה לישראל, הינו קו בובת שהאביזרים והבגדים שלהן ממותגים במותג העל שמשגע את בנות ישראל מהקטנות ביותר לבוגרות- הלו קיטי.
להשיג ברשתות ובחנויות הצעצועים המובחרות. מחיר לצרכן: החל מ-79.99 ש"ח.


מותגים לבנות עליהם בכל זאת
בוב הבנאי- מותג המבוסס על סדרה לילדים הנו  בוב הבנאי מסדרת הילדים האהובה,   בוב הבנאי ו-וונדי שותפתו מתגוררים בעיירה חובבי הסדרה  ימצאו לכבוד חג החנוכה.  דמויות ומשחקים חדשים מהסדרה.  - דמויות בודדות בשקית אטומה- כל שקית היא הפתעה! 
מארז בליסטר זוגי של הדמויות השונות מהסדרה, כך שכל אחד יוכל לבחור את הדמות האהובה עליו.  
וכמובן  כלי הרכב המפורסמים מהסדרה, שעוזרים לבוב לפתור כל בעיה- סקופ הטרקטור הצהוב, רולי מערבל הבטון, לופטי עם המנוף ומאק הדחפור החזק!
- סטים למשחק ופיתוח הדמיון- אתר בניה או מגרש חומרי הבניין לפי בחירתו של הילד, עם דמות מהסדרה בכל סט!


בגלל האש- איך אפשר בלעדיו?
כשהוא בסביבה, אפשר לנשום לרווחה ולהדליק כמה אש שרוצים,  לקראת חג החנוכה, דמויות וסטים למשחק מסדרת הילדים הפופולארית "סמי הכבאי". חובבי הסדרה הצעירים יוכלו לבלות את החג עם הדמויות האהובות, וללמוד על בטיחות באש.
בסדרת מוצרי סמי הכבאי: דמויות בודדות באריזה אטומה – הדמות המסתתרת באריזה היא הפתעה, זוג דמויות- באריזת בליסטר זוגית ובארבע וריאציות שונות, אקדח מים- בצורת מטף כיבוי אש. רכבים- הכבאית "יופיטר", מסוק החילוץ, "ונוס" רכב הכיבוי של מפקד התחנה והטנדר של  מייק, חבר של סמי מהסדרה . ברכבים חלקים זזים למשחק תפקידים מהנה.
סטים למשחק- להנאה אינטראקטיבית ופיתוח הדמיון. סט תחנת הכיבוי של "פונטי פונדי" ומגדל האימונים לכבאים. המשחקים כוללים דמויות ואביזרים נלווים!
להשיג ברשתות ובחנויות הצעצועים המובחרות. מחיר לצרכן: החל מ-20 ש"ח.


לבירור נקודות מכירה: "הנסיך הקטן"   08-9426633

תגובה 1:

  1. ההצעה שלי למתנות חנוכה הם נדנדות גינה שמתאימות במיוחד לילדים יש כאלה מעץ ממש יפות

    השבמחק