יום שלישי, 14 במאי 2013

המלון הראשון באשדוד נפתח!!!


ולי יצא להתארח במלון ממש חודשיים אחרי שהוא נפתח!!
מדובר על מלון בוטיק בשם WEST - אשדוד!
רשת מלונות טמרס מציגה את המלון החמישי, West מלון בוטיק בחוף לידו אשדוד, אשר פתח את שעריו לקהל הנופשים בתחילת פברואר ומאז זוכה להצלחה עסקית יוצאת דופן. זהו המלון החמישי של הרשת בישראל והמלון השני בקונספט הייחודי של מלונות הבוטיק.
קהלי היעד של המלון הינם אנשי עסקים, וקהל נופשים המורכב מישראלים ותיירים .
המלון בבעלות חברת יחיאל אבומאנשי העסקים הבולטים בדרום ומנוהל ע"י רשת מלונות טמרס.

מלון WEST מאופיין כמלון בוטיק בו כל חדר הוא סוויטה מעוצבת.במלון 113 סוויטות בסטנדרד בניה גבוה, ביניהם חדרי דה-לקס, סוויטות דה-לקס, סוויטות שלה (chalet) עם מרפסות גן פסטורליות מעץ דק וסוויטות executive מפוארות המאובזרות במכשירי DVD ואמניטיס מפנקים של ל'אוקסיטן. במלון  חדרים ייעודיים עם גישה לנכים. הסוויטות מתפרסות על פני 9 קומות וגודלן נע בין 40-55 מ"ר ומתאימות גם לאירוח לשהות ארוכה. אורחי המלון ייהנו מחדר שינה, סלון עם ספה רחבה שנפתחת למיטה נוספת, מרפסת, חדר אמבטיה צמוד הכולל אמבטיה ומקלחון וכן מטבחון מאובזר שיכול לשמש את אורחי הסוויטה לכל מטרה. הסוויטה אובזרה ב-2 טלוויזיות LCD, אינטרנט אלחוטי (בתשלום) ופריטי ריהוט ואקססוריז יוקרתיים שנבחרו בקפידה על ידי מעצב הפנים אריה דבילנסקי, בהשראת נוף הים והנוף האורבני המשתקפים ממרפסת הסוויטה.

בנוסף מציע המלון לאורחיו מסעדת שף "אנדיב" בניצוחו של  השף גיא פרץ:

השף גיא פרץ השיק לאחרונה את מסעדת אנדיב, מסעדת שף ים תיכונית כשרה הנמצאת במלון הראשון באשדוד, מלון WEST,מלון סוויטות יוקרתי מרשת טמר'ס. אנדיב מצטרפת לרשת מסעדות היוקרה שלו– גספאצ'ו באשקלון וקונפי בחיפה.
המסעדה, בעיצוב אלגנטי ומרשים, נושקת לשפת הים וצופה לנופי הטיילת היפה של אשדוד ולחוף הים. מחלונות הענק שלה נשקפות האניות העוגנות בנמל ודייגים המטילים חכה אל הים. בשעות הערב לובשת המסעדה תאורה רכה ורומנטית והאורות המנצנצים מהים משלימים את החוויה המיוחדת, לצד מוסיקה נעימה, כלי הגשה יפהפיים ושירות קשוב ומקצועי.
במסעדה 120 מקומות ישיבה, כולל טרסה מול הים ושני חדרי אירוח פרטיים, ל-20 ול-30 איש.
תפריט המסעדה, תפריט שף ים-תיכוני, הוא עשיר מאוד ומגוון ובו היצע גדול של מיני מנות שף שמאפשרות ארוחה שלמה של טאפאסים מסוגים שונים. בעיקריות מנות עם נתחי בשר פרימיום מיושנים, מטופלים ועשויים בדייקנות, עיקריות דגים מבוססות על דגה ים תיכונית טרייה ובכל המנות נעשה בחומרי גלם טריים ומשובחים - שמן זית, עשבי תיבול טריים וירקות בעונתם.
מחלון הצופה למטבח המסעדה אפשר לראות את הקונדיטור בעבודתו, מתמודד בהצלחה עם אתגר הכנת קינוחי פרווה איכותיים – שכולו מבוסס על פירות טריים, שוקולד בלגי טהור, חלבה, ליקרים איכותיים, פירות יבשים ועוד – לא חיקויים למנות חלביות אלא קינוחים מקוריים, עשירים ובעיקר טעימים שמטרתם להתגבר על מגבלת הכשרות. תפריט האלכוהול כולל יינות בוטיק איכותיים, אלכוהול משובח וקוקטיילים עונתיים.
באמצע מאי יפתח השף גיא פרץ בפארק ים באשדוד את ה- G CAFÉ, בית קפה ענק ל-400 איש, במיקום מרהיב על שפת האגם המלאכותי שבפארק, על גבעה הצופה לחוף הים. בית הקפה אמור להיות הראשון ברשת שתכלול כ-8 סניפים באזור הדרום, כולם בבעלות עצמית.

בין המנות בתפריט מסעדת אנדיב :



נגיעות הקטנות לחימום החיך:
- סביצ'ה ים תיכוני ,פילה בס קצוץ, ירקות טריים ,בצלים וכוסברה בלימון סחוט ושמן זית .
- קרוסטיני סרדין כבוש, תחתית בריוש קלויה ,חציל קלוי ,קרם כוסברה ,קרם לימונים, וקונפי שרי.
- פלחי סלק חם, עלי אנדיב, בלסמי מצומצם, שבבי שום קלויים ושמן זית מעולה .
- חציל אנדלוסי קלוי בגריל על קרם אריסה, שום קונפי ולימון כבוש.

בין המנות הראשונות בגרסת השף: קרפאצ'ו סינטה צרובה, פסטייה מרוקאית, טאג'ין קבב דגים, קבב חצילים, סלט אנדיב, סלט עגבניות ים תיכוני.
מיטב עיקריות הדגים: טאג'ין דגים, פילה בס בטחינה, סלמון בנגקוק, דניס בפיסטוק.
מיטב עיקריות בשר: פילה בקר בתמרים ושאלוט, אנטריקוט ורד הצלע, רוסיני דה שף, אסאדו "על העצם", קדירת ציידים.
בקינוחים: גרניטה פסיפלורה, טריפל שוקולד, קדאיף חלבה, מלאבי תמרים, סופלה בלגי, סיגר פיסטוק.
מסעדת אנדיב, מלון ווסט, רחוב הטיילת 21, חוף לידו, אשדוד
073-2866806
פתוחה בימים א'-ה' מ 12:00 עד חצות
שישי צהריים ומוצ"ש- לאירועים


במלון חדרי ישיבות, טרקלין עסקים מהודר, לובי וספריה. במלון חדר כושר משוכלל, מתחם ספא מקצועי, ובריכת שחייה חצי מקורה (בעונת הקיץ), סאונה רטובה ויבשה.  
המלון שוכן לחופו של אחד החופים היפים של העיר- חוף לידו ויהיה חלק מטיילת החוף העתידית של אשדוד שתיצור חיבור בין הים לעיר. בסמוך אליו, יוקם פרויקט אשדוד ים שישתרע על כ-200 דונם ובו האמפיתיאטרון הגדול בישראל.

לתפקיד מנהל המלון  נבחר ניר וינשטיין, בן 42, בעל תואר ראשון במנהל בתי מלון ואירוח אירופאי מבית ספר למלונאות היוקרתי שבהאג, הולנד. ניר בתפקידו האחרון היה מנהל תפעול של מלון ראדיסון בלו (424 חדרים) בוקרשט, רומניה, אחד המלונות הטובים בדרום מזרח אירופה, שהיווה חלק מקומפלקס אירוח גדול בבעלות אלביט הדמיה, שכלל גם מלון דירות (294 דירות) Centerville, מועדון בריאות בגודל 3500 מ"ר, שטחי מסחר וקאזינו. לניר ניסיון עשיר במלונאות לאחר שעבד 10 שנים בחברת שרתון ישראל בה גדל וצמח.
כחלק מהאסטרטגיה מעורבות קהילתית, החליטה הרשת לקלוט לשורותיה עובדים תושבי העיר בעיקר, מהלך אשר ייצר כ-50 מקומות עבודה בענפי משק הבית, מזון ומשקאות, קבלה, בטחון, משאבי אנוש ועוד. סגל המלון הורכב מתושבי העיר המתאפיינים ברצון להצליח, באכפתיות ורצינות.

ענת סטריק-דהאן,סמנכ"ל שווק ומסחר:"אשדוד נחשבת למוקד מרכזי של תיירות עסקים ונופש. אנו מאמינים שהמיקום יוצא הדופן של המלון לצד העיצוב המוקפד יהפוך אותו לאחד המלונות המובילים בישראל. עם כל ההתפתחות בעיר וסביבותיה, יש כאן פוטנציאל גדול מאד. באשדוד יש חוף יפהפה,מוקדי תרבות ובילוי רבים ודרכי גישה נוחות לצד קירבה למרכז. המלון הוקם במטרה לתת מענה לביקוש ההולך וגובר מצד ענף התיירות העסקית והפרטית כאחד".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה