יום שלישי, 14 במאי 2013

אופטיקנה - קולקצית קיץ 2013 ומשקפיים לכל יום...


חשיפת קולקציית קיץ 2013 ברשת אופטיקנה

רשת אופטיקנה ממשיכה להוביל את תחום משקפי השמש והראייה בישראל. רשת אופטיקנה שמה לה למטרה להוביל טרנדים אופנתיים ולהוות סמן דרך בתחום החידושים האופטיים.
אופטיקנה משווקת מותגים של מיטב החברות הבינלאומיות לצד מותגים בלעדיים של הרשת.
רשת אופטיקנה גאה להציג את קולקציות 2013 לקיץ הקרוב.

אופטיקנה מול העולם – טרנדים עולמיים
לאורך כל השנה, עוקבים באופטיקנה בדריכות אחרי הטרנדיים העולמיים בבירות האופנה המובילות ובוחרים את הסגנונות והדגמים המתאימים ביותר לקהל הישראלי, על סמך ההיכרות המעמיקה עם הקהל הישראלי, עם עולם האופטיקה, החיבור לאופנה וצרכי הלקוחות.
החומר השולט השנה  הוא הפלסטיק על כל סוגיו: מסגרות פלסטיק חצי שקופות  ומסגרות מעוטרות באבנים,שהופכות את המשקפיים לתכשיט ואביזר אופנתי לכל דבר.
טרנדים:
אצל הנשים, ניתן לראות, בדומה לתחום ההלבשה באופנה, צורות גיאומטריות מעניינות, פסים משקפיים מאובזרים באבנים וניטים, משקפיים חתוליים בצורה מוקצנת, משקפיים בסגנון ה"פופ מוד" של שנות ה 60, משקפי טייסים ומשקפי מסיכה.

הדגם החתולי לנשים מתחזק מאוד ברחבי העולם, וצורתו המחודדת הופכת לאקסצנטרית, בהשפעת כוכבות הקולנוע של שנות ה-50 וה-60.
משקפי "ג'ון לנון"- טרנד נוסף שמלווה אותנו בשנים האחרונות וממשיך לקיץ 2013 הוא המסגרות העגולות, שהפכו למיינסטרים בהשראת החיפושית ג'ון לנון.
דגמי ה'טייסים', הטרנד החזק ממשיך איתנו גם לעונת קיץ 2013

הצבעוניות שולטת:ברוב המותגים, הצבעוניות המגוונת והנועזת שולטת. הצבעים הבולטים והטרנדיים ביותר בקולקציות הם צבעי ניאון, ורוד, כתום, ירוק, סגול, אדום ומנומר.


SEVEN מותג משקפיים חדש לצעירים ובני נוער
מבית אופטיקנה:  
מחקרי שוק הצביעו על דרישה גבוהה מצד בני הנוער והצעירים למותג משקפיים אופנתי במחיר נגיש
מסקר שערכה הרשת עולה כי בישראל יש כ-2 מיליון צעירים בגילאי 12-30, 74% מהם מרכיבים משקפי שמש ו-44% מרכיבים משקפי ראייה
רמי איש-הורביץ, מנכ"ל רשת אופטיקנה: "אחרי בחינה מעמיקה של השוק, זיהינו צורך משמעותי בקרב הקהל הצעיר למותג משקפיים ששם דגש על אופנתיות ועדכניות במחיר נגיש. בעקבות כך החלטנו להרחיב את הפנייה לקהל זה ולהשיק מותג צעיר. הצעירים היום מעודכנים באופנות המתחלפות ואף מובילים אותן. הם יודעים מה הם רוצים ומשתמשים באביזרי אופנה כדרך לביטוי אישי. לכן אנו מציעים להם מבחר גדול מאוד של משקפיים, בהתאם לטרנדים החמים בעולם ובמחירים המאפשרים להתחדש ביותר מזוג אחד. "

הכירו את SEVEN
השם "SEVEN" - Eyewear Everyday מגיע מרעיון הגיוון שמציע המותג ללקוחות הצעירים, ומדגיש את האפשרות ליצור לוק שונה ומרגש 7 ימים בשבוע באמצעות מבחר גדול של משקפי ראייה ושמש, המאופיינים בצבעוניות ומקוריות. מטרת המותג Seven ללוות את הלקוחות הצעירים כבר בשלב בו מתפתחים התודעה האופנתית והחוש האסתטי.  

Seven הוא מותג צעיר, אופנתי ודינאמי, אשר נולד במיוחד עבור הצעירים.
seven מציע קולקציות אופנתיות ומשתנות של משקפיים המתאימים לכל יום או מצב רוח.  
בקולקציית אביב-קיץ 2013 ישנם 290 דגמים (שמש + ראייה) .
הטרנדים המאפיינים את המותג: צבעוניות, גזרות חתוליות, צורות גיאומטריות, פאנטו, אובר-סייז, ווייפר, טייסים.
הצבעוניות השלטת באביב-קיץ 2013: צבעוניות נועזת ,הצבעים הבולטים והטרנדיים ביותר בקולקציה הם צבעי ניאון, ורוד, כתום, ירוק, סגול, אדום ומנומר. שימוש רב בהדפסים, פסים, מנומר ופרחוני  .
טווח מחירים:משקפי שמש: 99-199 ₪.
משקפי ראייה: 415 ₪ (מסגרת+עדשות)
אופטיקנה משקיעה רבות בנראות המותג, הן מבחינת דגמים והן מבחינת מוצרים נלווים, כך שיתאימו לערכי המותג: קופסאות למשקפיים, מארזים וחולצות – שכולן נושאות את רוח המותג.

ואלו המשקפיים החדשות שלי....

רשת אופטיקנה, הרשת המובילה בתחום האופטיקה בישראל, מפעילה כ-100 חנויות אופטיקה בכל רחבי הארץ ומחזיקה בנתח שוק של 22% משוק האופטיקה הישראלי.רשת אופטיקנה מציעה חווית קניה נעימה, מבחר רחב, אופנתי ואיכותי של משקפיים ואביזרים נלווים מבתי האופנה המובילים בעולם וזכיינית של מותגים בלעדיים. הרשת קיימת מעל שני עשורים ומעניקה שירותי אופטומטריה מהמתקדמים בישראל, הכוללים אבחון של תפקודי ראייה והתאמת משקפיים על ידי אנשי מקצוע מומחים מן השורה הראשונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה