יום רביעי, 5 ביוני 2013

gbooks - חנות ספרים דיגיטלית!

"גרף הוצאה לאור" משיקה את החנות הדיגיטלית הראשונה: gbooks

* בחנות ניתן לרכוש במחירים מוזלים את ספרי ההוצאה במהדורות נייר ובמהדורות דיגיטליות
*ההזמנה מגיעה לבית הלקוח ללא דמי משלוח
"גרף- הוצאה לאור", משיקה בימים אלה את החנות הדיגיטלית הראשונה שלה  gbooks.co.il שמאפשרת לרכוש במחירים מוזלים משמעותית (עד 50% ממחירם המקורי) מאשר בחנויות הספרים, את ספרי ההוצאה במהדורות נייר ובמהדורות דיגיטליות.
בחנות נערכים מבצעי מכירה מוקדמת במחירים זולים במיוחד לספרים שעתידים לצאת מטעם ההוצאה.
כמו בחנויות הרגילות גם בחנות gbooks.co.il ניתן לבחור מספרים בקטגוריות שונות:
מדע בדיוני, פנטזיה, צעירים, פרוזה, עיון ומקור.
ההזמנה מגיעה לבית הלקוח ללא דמי משלוח.

לדוגמא ניתן להשיג את הספר:

"מפת העולם הבלתי נראה" - הוצאת הספרים: גרף הוצאה לאור
כמה מילים על הספר
שני אחים יתומים שהופרדו בילדותם מחפשים זה את זה כשברקע גועשת מדינת ענק המבקשת עצמאות. כל אחד אומץ על ידי משפחה אחרת וזכה לחיים שונים מאלה של אחיו: יוהן אומץ על ידי זוג עשיר ממלזיה ועבר להתגורר בעיר הגדולה קואלה לומפור. אדם אומץ על ידי קארל – צייר הולנדי המתגורר בעיירת חוף אינדונזית פשוטה. אולם ככל שהם מתבגרים עולים ומציפים אותם הגעגועים זה לזה. אדם מוצא את עצמו מהרהר פעמים רבות בגורלו של אחיו, ואילו יוהן מוצף רגשות אשמה כשהוא נזכר כיצד נטש את אחיו הצעיר.
כל זאת על רקע התגברות המהומות באינדונזיה של שנות השישים של המאה העשרים. אינדונזיה המבקשת להשתחרר מעול הקולוניאליזם המעיק, אינדונזיה שבה תושבים זרים לפתע אינם רצויים. במיוחד לא אלה ממוצא הולנדי. כאשר קארל, אביו המאמץ של אדם, נשבה בידי המורדים, אדם נשבע שיעשה הכול כדי למצוא אותו.
מפת העולם הבלתי נראה הוא רומן רחב יריעה שמצליח ללכוד את הזעזועים העוברים על מדינה גדולה ערב מלחמת אזרחים כשהוא מספר את סיפורם של שני אחים שכבר מילדותם נלכדו בסיטואציה בלתי אפשרית, ועתה מחפשים זה את זה נואשות על רקע תהפוכות פוליטיות וחברתיות הרות גורל.
זהו ספרו השני של הסופר עטור הפרסים טאש אוו. ספרו הראשון, חנות המשי, התפרסם גם הוא בהוצאת גרף וזכה לפרסים רבים וביקורות מהללות בארץ ובעולם.


על הסופר
טאש אוו נולד בטאיפה, להורים ממוצא מלזי. כשהיה בן שנתיים שבה משפחתו למלזיה, והוא גדל בקואלה לומפור, שם למד בבית ספר קתולי. בגיל שמונה-עשרה עבר לאנגליה כדי ללמוד משפטים. הוא החל לכתוב את ספרו הראשון, חנות המשי (יצא בעברית בהוצאת גרף), בזמן שעבד כעורך דין בסיטי של לונדון, ועשה זאת בערבים פנויים ובסופי שבוע. בשנת 2002 עזב את עבודתו כדי להשלים את כתיבת הספר, כחמש שנים לאחר שהרעיון עלה במוחו לראשונה. מאז הפך לסופר במשרה מלאה.
כיום, בגיל 40, הוא משמש לעיתים קרובות כפרשן לענייני תרבות מזרח-אסיה ברשת השידור הבריטית, הבי-בי-סי. בנוסף הוא אוהב לשחות ולקרוא ספרות צרפתית עכשווית. הוא עדיין מתגורר בלונדון ועובד על ספרו הבא.

מחיר הספר בחנות המקוונת:
גרסת נייר – 47 ש'
גרסה אלקטרונית – 33 ש'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה