יום שלישי, 5 בפברואר 2013

חדש על המדף - צעצועים!


אחת לכמה זמן אני שולחת לכם עדכונים בפינה הקבועה - חדש על המדף!
הפעם החלטתי להתמקד בצעצועים חדשים ומדליקים שיצא לי לפגוש בחודשים האחרונים,


פאזלים לפעוטות וילדים תוצרת פישר פרייס:

חברת "הנסיך הקטן",  המתמחה ביבוא מוצרי תינוקות, צעצועים וכלי כתיבה, מהמותגים המובילים בעולם, קיבלה את הזיכיון למכירת הפאזלים האיכותיים של המותג הוותיק והמוביל, "פישר פרייס". בחודש דצמבר התקיימה ההשקה העולמית של הפאזלים וילדי ישראל היו מבין הראשונים להנות מהם!
הסדרה כוללת מגוון רחב של פאזלים המשלבים משחק ופיתוח מיומנויות שונות כגון: מוטוריקה עדינה, זיהוי צורות, לימוד מספרים, לימוד הא-ב האנגלי ועוד.
הפאזלים בסדרה מתאימים לקטנטנים בני שנה וחצי ומעלה.
המגוון כולל פאזלים בגדלים שונים מעץ או מקרטון, מארזים עם מספר פאזלים, פאזלים המגיעים בקופסאות אחסון מהודרות ומקוריות ועוד וריאציות מגוונות ומפתיעות. הכל על מנת לספק לילד משחק מהנה ומאתגר אשר במהלכו הוא גם לומד, מתפתח ורוכש מיומנויות שונות.
בין המוצרים הבולטים בסדרה:
  • פאזל בקופסת אחסון בצורת פאזל! ניתן לחבר יחד כמה קופסאות כמו פאזל.
  • 3 פאזלים איכותיים מעץ בתוך תיבת עץ, המכסה משמש גם מסגרת להרכבה נוחה.
  • פאזל ענק עם כלי רכב, המורכב למעין שטיח משחק- גם משחק הרכבה וגם משחק תפקידים!
מחיר לצרכן: החל מ- 19.99 ₪
להשיג ברשת "שילב". 

בובת אנימג`יק סליפי טיים:

"אנימג`יק"Animagic) ) - הינה סדרת בובות הפרווה האינטראקטיביות המצליחה, בדמותן של חיות מחמד אהובות, המיועדות לטיפולו המסור של הילד. הבובות מגיבות לטיפול המוענק להן ומביעות חיבה בהתאם.
חברת "הנסיך הקטן", היבואנית הבלעדית של המותג "אנימג`יק" משיקה את "סליפי טיים פטס" (sleepy time pets), סדרה של בובות חדשות:לוקה הכלבלב  ואלי סוסת הפוני.
לוקה הכלבלב ואלי סוסת הפוני הם תינוקות ישנוניים וחמודים בפיג`מה. כאשר מאכילים אותם בבקבוק, שומעים אותם לוגמים ומשמיעים קולות של תינוק. כאשר הם שבעים הם משהקים, ואם משכיבים אותם לישון הם עוצמים עיניהם ומשמיעים נחירות חמודות.
מעבר לכך שהבובות  מהנות, מעניינות ויכולות להחליף חיית מחמד שלא כולם מוכנים להחזיק בבית, הן טובות לטיפול בשתי בעיות מהותיות בהן נתקלים הרבה הורים. האחת, כאשר תינוק חדש מגיע הביתה הרבה פעמים הילד הבכור מתחיל לקנא בתשומת לב הרבה אותה מקבל בן הבית החדש. כאשר נותנים לילד משהו לטפל בו, אשר גם דורש תשומת לב, הדבר עוזר לו להסתגל בקלות רבה יותר למציאות החדשה. הבעיה השנייה, המאבק היומיומי להשכיב לישון את הילדים. אם תתנו לילדיכם להעביר את טקס ההכנה לשינה שאתם מעבירים לו, לבובת הסליפי טיים, התהליך יהיה חווייתי ומהנה לילד, ופשוט יותר לכם.

חיות המחמד- אנימגי`ק, הן המתנה האידאלית לכל ילד, ליצירת משחק חווייתי ומהנה ולפיתוח תחושת אחריות ודאגה לבעלי חיים ובני אדם.
מחיר מומלץ לצרכן: 139.90₪.
להשיג: ברשתות ובחנויות הצעצועים המובחרות

מארז רביעיית בובות נסיכות "שיק דולס"

חברת הנסיך הקטן, יבואנית מוצרי תינוקות, כלי כתיבה וצעצועים מהמותגים המובילים בעולם, מתחילה לשווק בישראל סדרת בובות חדשה של החברה האמריקאית  "Chic dolls"(שיק דולס).
הסדרה המושקת בישראל נקראת "פנטזיה קסומה" ומורכבת מארבע בובות בדמותן של נסיכות קסומות. כל בובה היא דמות של נסיכה אחרת, עם בגדים ואביזרים המתאימים בדיוק לנסיכות.  
הבובות עוצבו באמריקה ממש כמו שהאמריקאים יודעים לעשות, מחומרים איכותיים העומדים בכל הסטנדרטים הבטיחותיים, כאשר לכל בובה מבנה פנים ייחודי לה, כך שכל בובה שונה מקודמתה.
הבובות מגיעות בשני סוגים של מארזים, האחד הוא מארז בובה בודדת עם בגדים ואביזרים, ואילו השני והייחודי אך ורק לסדרת הבובות שיק דולס "פנטזיה קסומה", הוא מארז של כל ארבע הבובות בסדרה עם הבגדים והאביזרים שלהן, כך שילדיכם יוכל ליצור פנטזיה קסומה משלו ולשחק משחק תפקידים מהנה הכולל את ארבע הנסיכות.

והמחיר?! 
הורים יקרים  אל דאגה, מחירם הן של מארז הבובה הבודדת והן של מארז 4 הבובות לא יפער חור בארנק שלכם, 
מחיר בובה אחת: 39.90 ₪, מחיר מארז 4 בובות 129.90 ש"ח
להשיג ברשתות ובחנויות הצעצועים המובחרות.  

סט טושים דקים לכתיבה של "קריולה" בצבעים מרהיבים 

מארז `טושים דקים לכתיבה` כולל עשרה טושים איכותיים בעלי צבעים עזים. הידיים הקטנות אשר יחזיקו את הטוש, יצליחו לצייר בלי מריחות, והילדים הגדולים יכולים להשתמש בטוש במחברת בית הספר לכתוב כותרות, או סתם לקשט. החוד המיוחד מאפשר ציור בקווים דקים ממש כמו בעט. הטושים איכותיים ובטיחותיים, החוד של הטוש עמיד מאוד, קשה לשבור אותו או ללחוץ אותו אל פנים הטוש.
עם הטושים הדקים אפשר גם לצייר גם על הקירות ועל הבגדים. כי אין יותר טוב מחופש היצירה. הטושים האלה יורדים ומתנקים ואם הנסיך הקטן שלכם החליט לטעום איזה טעם יש לכל גוון, אל תצאו מהקווים כי הם גם לא רעילים.
הטושים של "קריולה" - לחוויה מושלמת של צבע, יצירתיות והנאה.
מחיר לצרכן: 34.99 ₪.  
להשיג: ברשת טויס אר אס, קרביץ, אופיס דיפו ובחנויות הצעצועים וכלי הכתיבה המובחרות
האתר של קריולה: WWW.CRAYOLA.CO.IL

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה