יום חמישי, 18 באוקטובר 2012

Pink Of Hearts



הלבבות של OPI-התרומה השנתית למלחמה בסרטן השד והעלאת המודעות החברתית לנושא

על פי המסורת, גם בשנת 2012 תעניק ענקית הלקים OPI את תמיכתה לחקר סרטן השד, זו  השנה השישית ברציפות. לצורך כך, חברת  OPI משיקה מהדורה מוגבלת בשם-  Pink Of Hearts שמטרתה  לתמוך באגודה למלחמה  בסרטן ולהעלות  את מודעות הציבור לעניין זה.
בשנת 2012 OPI תתרום 25,000 דולר,  לרגל חודש המודעות לסרטן השד. התרומה תועבר לעמותה שהקימה סוזן ג'י קומן, הנקראת   Susan G. Komen Race for the Cure, אשר מעודדת ומציעה לחשוב מחדש על סרטן השד, וכל מי שחייו כבר נפגעו ממנו.זהו הארגון הגדול בעולם למלחמה בסרטן השד, והוא פועל בחמישים מדינות.
OPI גאה לעזור במאמצים העולמיים של אותם ארגונים ועמותות, הפועלות לחיסול המחלה אומרת סוזי וייס פישמן, סמנכ"ל  והמנהלת האומנותית של  OPI  .  "סרטן השד פוגע במיליוני נשים ברחבי העולם. קולקציית "קרוב הלבבות" מייצגת את  דרכה של OPIליצירת שקיפות חדשה, לכבד את אלו אשר נלחמו בגבורה בסרטן השד  ולתמוך באלו הממשיכים להילחם.

המארז הזוגי   Pink Of Hearts 2012 כולל שני ורודים המסמלים  קירוב לבבות. הלק הראשון הוא הורוד קרם מסטיק  שהוא  ורוד מסטיק חיוור -  I Think in Pink  .   הלק השני הנו ורוד שקוף, עם תערובת של נצנצים ורודים קטנים וגדולים, אשר מתאימים ככיסוי ללק או על ציפורן עירומה,You Glitter Be Good to Me. ניתן למרוח  בנפרד  או בשכבות אחד על גבי השני.

הבקבוקים יגיעו כרוכים בסרט ורוד המסמל את התמיכה המודעות לסרטן השד.
מחיר לצרכן: 130  שקל.  להשיג ברשת נייל סטודיו ובמרכזי הטיפוח המקצועיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה