יום חמישי, 19 בינואר 2012

הבושם שלי הולך איתי לכל מקום!!!



גם אתם יכולים לקחת אתכם את הבושם שלכם לכל מקום, נכון שזה מסורבל ואין מקום בתיק!
תאמינו או לא, יש פתרון!
ניתן להחזיק בקבוקון קטנטן של הבושם שלכם בתיק (לי אישית זה מזכיר את המצית של זיפו שניתן למלא שוב ושוב...) 
הרעיון פשוט גאוני !!!

TRAVALO
לראשונה בישראל - מותג אביזרי הבישום הבינלאומי
בלעדי ברשת הבישום  CALLPERFUME

רשת הבישום "כל פרפיום" משיקה בלעדית את  TRAVALO - "תכשיט" בישום מעוצב ונייד, המאפשר לקחת בושם במיכל קטן ונוח, לכל מקום בארץ ובעולם.

קולקציית אביזרי הבישום,  כוללת:  בקבוקוני ספריי בגודל כיס, למילוי קל ונוח, במארזים מעוצבים, לנשיאת 2-3 בקבוקוני בשמים שונים ואביזרים  מעוצבים לנשיאת בקבוקון הבושם כתכשיט על הצוואר.

TRAVALOמותג אביזרי הבישום הנחשב ל"היי טק" של עולם הבישום,  המשלב טכנולוגיה מתקדמת עם עיצוב שובה לב. בקבוקוני הבישום הניידים, מצוידים  בחלונית המראה את כמות הבושם הנותרת,  עם מנגנון אטום עם פטנט הgenie  , אשר פותח בהשראת מערכת תדלוק המטוסים בשדות התעופה, המאפשר מילוי הבקבוקון הנישא מתוך בקבוק בושם גדול,  באמצעות שאיבת הבושם מהבקבוק הביתי לבקבוקון הנייד.
מיכלי הבושם הקטנים והאישיים, מעוצבים בהנדסת אנוש גבוהה, נוחה להתזה,  במגוון צבעים מרהיב ואופנתי, המאפשרים 50-65 התזות של הבושם ומתאימים לנשיאה בתיק,  בטיולים, בעבודה  ועוברים בקלות בדיקות ביטחוניות  בשדות  התעופה.
ניתן לרכוש מארז זוגי, מעוצב ואלגנטי לכמה מיכלי TRAVALO נישאים בו זמנית, בשבילו ובשבילה ומומלץ להתאים את צבע המיכל לצבע בקבוק הבושם ולהקדיש לכל בושם מיכל מילוי נישא משלו.

גילוי נאות: קיבלתי בקבוקון להתנסות, 
הבקבוקון שלי הגיע בצבע כסף - בדיוק מתאים לי קלאסי ועדין:

אופן השימוש:
מסירים את מכסה המתז (ספריי) מבקבוק הבושם הגדול וחושפים את צינורית ההתזה, מחברים את  הפיה של הטרבלו  ובלחיצות המוצר על הבקבוק, הבושם מתמלא  עד לגובה הרצוי .


מחיר: 49 ₪
תכולה: 4 מ"ל  (כ- 50 התזות).

ניתן להשיג:  באתר  WWW.CALLPERFUME.CO.IL,
במוקד הטלפוני ובחנויות הבוטיק  ברחבי הארץ.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה